Finansowanie 0.99%

cwireq

Posiadacz elektryka
Ja również czekam na taką ofertę finansowania dla osób prywatnych bez DG z oprocentowaniem 0-0,99% jak dla firm, skoro to ten sam koszt dla Tesli (poprzez pośrednika) to dlaczego tylko firmy dostały takie warunki finansowania a osoby prywatne kredyt = 10,99-13,99? Dodając do tego hipotetyczne 40000PLN (moj elektryk 2.0 dofinansowanie+niskie dochody roczne+zezłomowanie auta ICE posiadanego min. 3lata) to taki zakup byłby naprawdę bardzo dobrą ofertą, do tego poliftowy Y (o ile w sensownej cenie) i komplet idealny. Ale to nie nastąpi ponieważ Helmut się zesr...że Janusz nie kupi nowego passata bo kupi Teslę i zablokowali pomysł Elona na przeniesienie oferty z US -> EU a skoro Giga Berlin jest w Germanii to powierzchnia nacisku była wystarczająca.
Ciekawe, teoretycznie jest coś takiego jak leasing dla osób prywatnych. Może dopytaj kogoś z Santandera czy by coś takiego nie przeszło? Auto i tak jest ich do momentu wykupu, a przed kradzieżą i zniszczeniem broni AC...
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Ja 5 lat temu otworzyłem JDG tylko po to żeby wziac auto w leasing. Wygenerowało mi strate i uzbierałem troche VATu a pol roku później gdy pojawily sie dochodu na JDG to nie trzeba było płacić podatków;)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Brak kredytu 0,99% dla osob prywatnych wynika chyba z liczenia podatkow ? Leasing musial by placic wiecej podatkow ? Moze ktos znajacy sie na podatkach powie czemu tak jest ?
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Po stronie leasingodawcy od strony podatków nie ma różnicy. Różnica jest w kwestii oceny ryzyka, dlatego leasing konsumencki jest osobnym produktem, w przypadku osoby prywatnej oprocentowanie może być wyższe bo ryzyko może być wyższe. Dla leasingobiorcy problem jest taki że odsetki są na 23% VAT więc zamiast 1% wyjdzie 1,23% i tyle.
Może po prostu ten produkt nie jest uwzględniony w umowie Tesla - SCM bo Tesla musiałby trochę więcej dopłacić do tego produktu. Podobnie jest z leasingiem z dużym wykupem gdzie już nie ma 0.99% tylko chyba 3.99%
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Po stronie leasingodawcy od strony podatków nie ma różnicy. Różnica jest w kwestii oceny ryzyka, dlatego leasing konsumencki jest osobnym produktem, w przypadku osoby prywatnej oprocentowanie może być wyższe bo ryzyko może być wyższe. Dla leasingobiorcy problem jest taki że odsetki są na 23% VAT więc zamiast 1% wyjdzie 1,23% i tyle.
Może po prostu ten produkt nie jest uwzględniony w umowie Tesla - SCM bo Tesla musiałby trochę więcej dopłacić do tego produktu. Podobnie jest z leasingiem z dużym wykupem gdzie już nie ma 0.99% tylko chyba 3.99%
To mogli by zrobic dla osob prywatnych 2% i juz. Tez by robilo robote…
 

pmlody

Pionier e-mobilności
To mogli by zrobic dla osob prywatnych 2% i juz. Tez by robilo robote…
Może za mały rynek, żeby się schylac po drobne.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Pewnie tak… u nas 90%? Kupuja firmy ?
Nie wiem, ile kupują firmy. Natomiast względnie nowe i nowe auta, w mojej bańce, mają tylko osoby z DG lub jeżdżą służbowym. Co ekstrapolując, daje jakieś 99% firmowych (zakładam, że o 1% nie wiem, bo ktoś się nie pochwalił) :D
 
Top