FSA 21S41 - Przegrzewanie gł. stycznika baterii W.N.

wemar

Fachowiec
Też tak miałem i skończyło się wezwaniem lawety.
Wymiana 1 dzień? Optymistyczne. Bardzo optymistyczne. Jeśli wyrobią się w 4 to daj znać, zmienię serwis.
 

deszczur

Zadomawiam się
Znowu mnie to spotkało. Tym razem bez szczegółowej informacji w aplikacji, ale serwis potwierdził, że to stycznik.
Wystarczyła jedna dynamiczna trasa.
Chyba nie tak powinna działać "legenda" ;-)
 

hitchhiker

Zadomawiam się
Też tak miałem i skończyło się wezwaniem lawety.
Wymiana 1 dzień? Optymistyczne. Bardzo optymistyczne. Jeśli wyrobią się w 4 to daj znać, zmienię serwis.
No to stycznik wymieniony. Serwis przyznał się, że robił to pierwszy raz. Samochód zostawiony we wtorek przed południem gotowy był w środę wieczorem. Także w 1 dzień nie do końca wyszło, ale w 2 jak najbardziej.
Ponarzekałem na chrobotanie półosi przy maksymalnym skręcie i przyspieszaniu - wymienią także na gwarancji.

Co do tych styczników zgadzam się z @deszczur - nie tak powinno to wyglądać. Jeśli recall i wymiana stycznika to powinno to już na zawsze rozwiązywać problem. A zdaje się, że tak nie jest... :/
 

PeBruY

Zadomawiam się
No to stycznik wymieniony. Serwis przyznał się, że robił to pierwszy raz. Samochód zostawiony we wtorek przed południem gotowy był w środę wieczorem. Także w 1 dzień nie do końca wyszło, ale w 2 jak najbardziej.
Ponarzekałem na chrobotanie półosi przy maksymalnym skręcie i przyspieszaniu - wymienią także na gwarancji.

Co do tych styczników zgadzam się z @deszczur - nie tak powinno to wyglądać. Jeśli recall i wymiana stycznika to powinno to już na zawsze rozwiązywać problem. A zdaje się, że tak nie jest... :/
Na amerykańskim forum jednak widać znaczącą poprawę. Nowa część jest mocniejsza. Nie widać żeby awaria masowo powracała, choć faktycznie zdarzają się sporadycznie przypadki. Może Europa dostała stare części :) ? Biorąc pod uwagę z jakim opóźnieniem dostajemy aktualizację, to nawet bym mnie to nie zdziwiło.
 

AnataresLoren

Nowy na Forum
No to stycznik wymieniony. Serwis przyznał się, że robił to pierwszy raz. Samochód zostawiony we wtorek przed południem gotowy był w środę wieczorem. Także w 1 dzień nie do końca wyszło, ale w 2 jak najbardziej.
Ponarzekałem na chrobotanie półosi przy maksymalnym skręcie i przyspieszaniu - wymienią także na gwarancji.

Co do tych styczników zgadzam się z @deszczur - nie tak powinno to wyglądać. Jeśli recall i wymiana stycznika to powinno to już na zawsze rozwiązywać problem. A zdaje się, że tak nie jest... :/

oo czyli to chrobotanie przy maksymalnym skręcie i przyśpieszaniu to jest jakiś znany problem?
 

Dawid1991

Zadomawiam się
Wiecie może w jakim okresie produkowanych Mach-E dotyczy ten problem ze stycznikiem?
Po vinie mój został wyprodukowany 22 czerwca 2022 i zastanawiam się czy mam ten wadliwy czy już jakąś nową wersję, mocniejszą.
 

wemar

Fachowiec
Była okazja i dobra pogoda i MME pobrykał na torze. Wygląda na to, że Ford pozbył się problemu stycznika na swój dość specyficzny sposób. Sądziłem, że nowy stycznik będzie dużo doskonalszy, a on jest sprytniejszy. Jazda z dużą zmiennością tempa powoduje, że gdy stycznik wykryje wzrost temperatury, to zamiast wywalać błąd jak poprzednio, zmienia mapę zasilania silnika na mniej wysiloną. Na szczęście różnica nie jest bardzo duża, nadal pozostają do dyspozycji osiągi bardziej niż wystarczające. Auto sygnalizuje to ikonką żółwika na dole wskaźnika centralnego. Niestety, jest to bardzo dyskretna ikonka, a raczej powinna być pełnoekranowa. Nie udało mi się doprowadzić auta do zasygnalizowania błędu i przejścia w tryb awaryjny, ale nie za bardzo były sprzyjające okoliczności, by dłużej cisnąć.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
brykales na torze? i przezyles? to chyba jechales tylko prosto, bo wg. pewnych opinii, mach-e w ogole nie trzyma sie drogi i kazdy zakret dla niego to wyzwanie ;)
"zolwik" pojawil mi sie tylko raz i bylo to przy max przyspieszeniu i potem szybkim odpuszczeniu.
 
Top