Powinno się dać edytując projekt, wtedy dostaniesz aktualizację ceny. Ale ja tego nie robiłem, bo mi zależało swego czasu na utrzymaniu ceny .to mam jeszcze jedno pytanie czy w związku z obniżką mogę zmienić w zamówieniu kolor ? Wybrałem biały bo nie mieściłem się w dotacji ale teraz przy obecnych cenach zmieszczę się wybierając inny niż biały.
Proste: WE WSZYSTKIMWytłumaczcie mi prosto w czym tesla Y jest lepsza od np. skody enyaq?
Dla kogoś kto zwyczajnie nie potrzebuje aż tak dobrych przyspieszeń i prędkości?
Pojemności baterii podobne. W skodzie można mieć wyposażenie wpływające na komfort i bezpieczeństwo których tesla nie ma (np. te sławne czujniki parkowania). Gabarytowo Tesla jest 10cm dłuższa, na szerokość niby trochę też ale robią to napompowane błotniki a nie kabina.
Enyaq jest wystarczjący dla 3 osób z tyłu, nie siedziałem w tesli Y.
Pojemność bagażnika to na pewno przewaga Tesli ale na codzień wolałbym wygodne otwieranie łapą i jakieś haczyki niż dodatkowe litry.
Ludzie narzekają na nadmiar ekranów i brak fizycznych przycisków a tesli chyba nawet wycieraczki trzeba włączać patrząc gdzieś na ekran. Kierunkowskazy są chociaż normalnie?
Skoda, Volkswagen cenników nie zmieni ale na większe rabaty będą musieli się zdecydować. Już wcześniej można było dostać kilkanaście tysięcy w ofertach.
Ki.a/Hyundai/toyota ma tak wiele drobnych wad , że póki co to jeszcze nie jest poziom europejski.
PS. zgodzę się, że ID4/Enyaq są nieco zbyt mułowate
Tyle że odpowiednikiem w Kia jest ev6, a nie Niro.Cav - np. niro ma twardą plastikowa kieszeń z tyłu foteli która wbija się pasażerom w kolana, kia ma pamięć foteli ale nie ma już pamięci ustawienia lusterek. Hak max 300kg. Niro EV z 204KM kosztuje od 213k, Enyaq od 218k, jest dłuższy o 20cm
Chyba nie bardzo mają wyjście.Wróćmy jednak do głównego tematu. Obniżki Tesli to mega informacja. Oby z nami zostały na dłużej i inni też się zreflektowali.
Wejdź sobie tutaj w wątek: https://forum.elektrowoz.pl/threads/tesla-y-okiem-posiadacza-trojki.2834/ i tam jest sporo omówione, ale ogólnie to Tesla zjada Skodę pod kątem oszczędności. Mniejsza różnica w zasięgu między latem, a zimą na korzyść Tesli. Przy prędkości 140km/h powinna mieć większy zasięg bo jest bardziej aerodynamiczna. I ogólnie Model Y to jedno z najbezpieczniejszych aut jakie Euro NCAP przetestowałWytłumaczcie mi prosto w czym tesla Y jest lepsza od np. skody enyaq?
Dla kogoś kto zwyczajnie nie potrzebuje aż tak dobrych przyspieszeń i prędkości?
Pojemności baterii podobne. W skodzie można mieć wyposażenie wpływające na komfort i bezpieczeństwo których tesla nie ma (np. te sławne czujniki parkowania). Gabarytowo Tesla jest 10cm dłuższa, na szerokość niby trochę też ale robią to napompowane błotniki a nie kabina.
Enyaq jest wystarczjący dla 3 osób z tyłu, nie siedziałem w tesli Y.
Pojemność bagażnika to na pewno przewaga Tesli ale na codzień wolałbym wygodne otwieranie łapą i jakieś haczyki niż dodatkowe litry.
Ludzie narzekają na nadmiar ekranów i brak fizycznych przycisków a tesli chyba nawet wycieraczki trzeba włączać patrząc gdzieś na ekran. Kierunkowskazy są chociaż normalnie?
Skoda, Volkswagen cenników nie zmieni ale na większe rabaty będą musieli się zdecydować. Już wcześniej można było dostać kilkanaście tysięcy w ofertach.
Ki.a/Hyundai/toyota ma tak wiele drobnych wad , że póki co to jeszcze nie jest poziom europejski.
PS. zgodzę się, że ID4/Enyaq są nieco zbyt mułowate
Tesla to samochód który ciągle się zmienia. Raz na lepsze, raz na gorsze. Skoda zostanie taka jaką ją kupisz. Bardzo cięzko im idą aktualizacje.Wytłumaczcie mi prosto w czym tesla Y jest lepsza od np. skody enyaq?
Dla kogoś kto zwyczajnie nie potrzebuje aż tak dobrych przyspieszeń i prędkości?
Nie są normalne. Nie blokują się mechanicznie po przełączeniu w skrajne pozycje tylko wracają na środek.Kierunkowskazy są chociaż normalnie?
Muszą być mułowate, żeby nie robiły konkurencji innym modelom VAG.Skoda, Volkswagen cenników nie zmieni ale na większe rabaty będą musieli się zdecydować. Już wcześniej można było dostać kilkanaście tysięcy w ofertach.
Ki.a/Hyundai/toyota ma tak wiele drobnych wad , że póki co to jeszcze nie jest poziom europejski.
PS. zgodzę się, że ID4/Enyaq są nieco zbyt mułowate
Klęska urodzaju, drogo źle, taniej źleteż dostałem informację że poprawią zamówienie w ciągu 48 h, ale teraz to mam jeszcze inny "problem" ponieważ z ceną i dotacją mieszczę się z modelem Y. Wcześniej nie brałem pod uwagę bo cena nie mieściła się w kwocie dotacji, ale teraz .... I zaczyn mi po głowie chodzić czy nie zmienić na Y.