Bronek

Pionier e-mobilności
Wiele samochodów nie ma powrotu kierunkowskazów fizycznie ale się wyłączają same . Na kilkadziesiąt aut nigdy czy tak czy siak nie było to dla mnie problemem
Porównywanie Śkody do Tesli nie ma sensu , to inna liga. 100 lub więcej zmian . Jeśli ktoś lubi samochody o ma możliwości wyboru to jeszcze czas Skody nie przyszedł
Kto narzeka ? Ci co mają pechowe egzemplarze jak w każdej marce i ci co nie mają Tesli .serwis zero kosztów. Tylko kasa może być przeszkodą i drugi moje warunek koniecznie 4x4 EV z przednim to lipa z tylnym ujdzie. Chyba że auto muliste
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Ha, zastanawiam się co teraz poczną sprzedający "od ręki" nowe Tesle 20% drożej niż aktualny oficjalny cennik. No i ceny używanych będą do weryfikacji - kto będzie zainteresowany roczną/dwuletnią M3 RWD za 200 k pln...
 

solik

Pionier e-mobilności
Przy 50% VAT do Mój Elektryk kwalifikuje się auto do kwoty 248 205 brutto? LR 254 990

Mija mi powoli rok z SR i jedyne czego mi brakuje to napedu i przyspieszenia z LR, nawet mi juz i4 przeszlo.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Cholera, a przymierzałem sie sprzedać mego złoma w czerwcu, kto to teraz kupi? wydaje się też że uwzględniając inflację i cenę dolara to dzisiejsze ceny są ok -20% tego co płaciłem na początku 2021. Tyle że mam czujniki i radar (który wyłączyli). Ale czujniki można sobie zainstalować aftermarketowe za 460PLN na przód i tył, przynajmniej będą niezależne od lagującego kompa.
Co by człowiek nie zrobił to traci. Żeby to się jeszcze tak nie psuło...
 

Darek1

Posiadacz elektryka
Ale czujniki można sobie zainstalować aftermarketowe za 460PLN na przód i tył, przynajmniej będą niezależne od lagującego kompa.
W dwóch samochodach miałem aftermarketowe czujniki i ... byłem nimi załamany. Nie wiem o co chodzi, ale aftermarketowe w porównaniu do fabrycznych są straszną porażką. Nigdy im nie mogłem ufać. W przeciwieństwie do wszystkich fabrycznych (3 samochody różnych marek i roczników). Fabrycznym zawsze mogłem zaufać
 

Piter

Posiadacz elektryka
Powinni też coś zrobić z cenami EA i FSD. Przy obniżkach cen auta na większości rynków ceny tych dodatków są niebotycznie wysokie. Jestem przekonany że więcej by zarobili obniżając ceny w Polsce odpowiednio 5.000 i 10.000 PLN za FSD. Większa liczba beta testerów to też większa baza danych do usprawniania systemów i wyróżnik marki na rynku. Jedno jest pewne: Tesli będzie coraz więcej na naszych drogach i coś czuję że Elon zdominuje rynek BEV jak w Norwegii. Tylko jak te bidoki z Ząbek to ogarną 😀
 

viallos

Pionier e-mobilności
A jak mówiłem że Tesla obniży ceny i nie kupuje pod koniec roku Y to mnie co niektórzy wyśmiewali. Jedyne co mnie wkurza to to że Y LR nie łapie się na dopłaty 50%Vat, wtedy pewnie bym kupił... mimo że nie potrzebuje drugiego samochodu.
 
Top