Wytłumaczcie mi prosto w czym tesla Y jest lepsza od np. skody enyaq?
Dla kogoś kto zwyczajnie nie potrzebuje aż tak dobrych przyspieszeń i prędkości?
Napisalem na EWPo ogłoszeniu dziś rano obniżek cen Tesli w różnych krajach (USA, Kanady, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Danii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Polski) widać jak mocno wzrósł ruch związany z wyszukiwaniem w Google treści o Tesli
View attachment 8393
Wszystko drożeje , inflacja, (.......)
Świetny ruch i korzystny dla calej branży i klientów. Producenci BEV muszą główkować i ruszyć tyłki, a klientom przywrócono nadzieję na niższe ceny w tym trudnym okresie gospodarczym.
Tesla i tak zarabiała ale stala sie nudna i oklepana. Teraz wszyscy myślą kupić teraz taniej - okazja! Czy może coś się kroi? I czekać? Niemniej nazwa TESLA jest znów odmieniana na różne sposoby. I po co jej reklama?
Ps Taki nr. na "Obajtka" ;-)
Tylko że w innych markach masz bezproblemowy dostęp do części ,serwis prawie w każdym mieście ,nie to co w Tesli że jak walniesz tylnym błotnikiem to musisz fatygować do Warszawy i czekac w nieskończoność na naprawę ,to dla mnie jest pięta achillesową u Tesli.BMW i4 nie ma co się martwić o obniżanie ceny bo klientów jest więcej niż aut.Swoją drogą przy tych cenach reszta marek albo musi obniżyć swoje albo zweryfikować mocno swoje plany. Kto kupi taka Kia Niro czy Volkswagen id.4 jak za podobne pieniądze można mieć Teslę 3 lub Y? Czyżby szykowały się rezygnację z zamówień u dealerów? Sam bym tak zrobił gdybym czekał na Niro i przeskoczył na Y.
jakbyś nie wymyślał to możnaby podyskutować bo warszawa akurat błotnikami sie nie zajmujeTylko że w innych markach masz bezproblemowy dostęp do części ,serwis prawie w każdym mieście ,nie to co w Tesli że jak walniesz tylnym błotnikiem to musisz fatygować do Warszawy i czekac w nieskończoność na naprawę ,to dla mnie jest pięta achillesową u Tesli.BMW i4 nie ma co się martwić o obniżanie ceny bo klientów jest więcej niż aut.
Tylko że w innych markach masz bezproblemowy dostęp do części ,serwis prawie w każdym mieście ,nie to co w Tesli że jak walniesz tylnym błotnikiem to musisz fatygować do Warszawy i czekac w nieskończoność na naprawę ,to dla mnie jest pięta achillesową u Tesli.BMW i4 nie ma co się martwić o obniżanie ceny bo klientów jest więcej niż aut.
przecież na auto nie masz 8 lat gwarancji tylko na silniki i baterie .Tradycyjne marki często mają problem z serwisowaniem elektryków - zobacz na fora innych marek.
Z drugiej strony Tesla ma w Polsce całkiem sporo autoryzowanych bodyshopów, a jak Ci pasuje stracić gwarancję na zderzak, możesz go sobie nawet sam naprawić