pluto

Pionier e-mobilności
Po ogłoszeniu dziś rano obniżek cen Tesli w różnych krajach (USA, Kanady, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Danii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Polski) widać jak mocno wzrósł ruch związany z wyszukiwaniem w Google treści o Tesli o_O

FmXaJI_XkAUwxcZ.jpeg
 

nabrU

Pionier e-mobilności
W UK też ceny obniżyli i piszą poniżej że obniżki cen są spowodowane notowaniami Tesli na Wall Street:


Wytłumaczcie mi prosto w czym tesla Y jest lepsza od np. skody enyaq?
Dla kogoś kto zwyczajnie nie potrzebuje aż tak dobrych przyspieszeń i prędkości?

Co do 'wyższości' Tesli to też zadawałem sobie kiedyś to pytanie i nawet miałem założyć taki temat, ale nie chciałem zaczynać gównoburzy :p. Ilość narzekań na Teslę na tym forum jest mniej więcej taka sama jak na inne samochody, więc może to tylko jest jak z iPhone... ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Po ogłoszeniu dziś rano obniżek cen Tesli w różnych krajach (USA, Kanady, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Danii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Polski) widać jak mocno wzrósł ruch związany z wyszukiwaniem w Google treści o Tesli o_O

View attachment 8393
Napisalem na EW
Wszystko drożeje , inflacja, (.......)
Świetny ruch i korzystny dla calej branży i klientów. Producenci BEV muszą główkować i ruszyć tyłki, a klientom przywrócono nadzieję na niższe ceny w tym trudnym okresie gospodarczym.
Tesla i tak zarabiała ale stala sie nudna i oklepana. Teraz wszyscy myślą kupić teraz taniej - okazja! Czy może coś się kroi? I czekać? Niemniej nazwa TESLA jest znów odmieniana na różne sposoby. I po co jej reklama?
Ps Taki nr. na "Obajtka" ;-)
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Swoją drogą przy tych cenach reszta marek albo musi obniżyć swoje albo zweryfikować mocno swoje plany. Kto kupi taka Kia Niro czy Volkswagen id.4 jak za podobne pieniądze można mieć Teslę 3 lub Y? Czyżby szykowały się rezygnację z zamówień u dealerów? Sam bym tak zrobił gdybym czekał na Niro i przeskoczył na Y.
Tylko że w innych markach masz bezproblemowy dostęp do części ,serwis prawie w każdym mieście ,nie to co w Tesli że jak walniesz tylnym błotnikiem to musisz fatygować do Warszawy i czekac w nieskończoność na naprawę ,to dla mnie jest pięta achillesową u Tesli.BMW i4 nie ma co się martwić o obniżanie ceny bo klientów jest więcej niż aut.
 

Michal

Moderator
Bmwowychlopak
 

danielm

Pionier e-mobilności
Tylko że w innych markach masz bezproblemowy dostęp do części ,serwis prawie w każdym mieście ,nie to co w Tesli że jak walniesz tylnym błotnikiem to musisz fatygować do Warszawy i czekac w nieskończoność na naprawę ,to dla mnie jest pięta achillesową u Tesli.BMW i4 nie ma co się martwić o obniżanie ceny bo klientów jest więcej niż aut.
jakbyś nie wymyślał to możnaby podyskutować bo warszawa akurat błotnikami sie nie zajmuje
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Tylko że w innych markach masz bezproblemowy dostęp do części ,serwis prawie w każdym mieście ,nie to co w Tesli że jak walniesz tylnym błotnikiem to musisz fatygować do Warszawy i czekac w nieskończoność na naprawę ,to dla mnie jest pięta achillesową u Tesli.BMW i4 nie ma co się martwić o obniżanie ceny bo klientów jest więcej niż aut.

Tradycyjne marki często mają problem z serwisowaniem elektryków - zobacz na fora innych marek.
Z drugiej strony Tesla ma w Polsce całkiem sporo autoryzowanych bodyshopów, a jak Ci pasuje stracić gwarancję na zderzak, możesz go sobie nawet sam naprawić
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Może i przepłaciłem 30k za swoją ale za to jest bez czujników:ROFLMAO: Polecam bo naprawde ża każdym razem jak wsiadam to czuje że żyje. I zawieszenie jest bardzo spoko nowym Performance
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Tradycyjne marki często mają problem z serwisowaniem elektryków - zobacz na fora innych marek.
Z drugiej strony Tesla ma w Polsce całkiem sporo autoryzowanych bodyshopów, a jak Ci pasuje stracić gwarancję na zderzak, możesz go sobie nawet sam naprawić
przecież na auto nie masz 8 lat gwarancji tylko na silniki i baterie .
 
Top