Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.

nyknow

Fachowiec
Właśnie na to wygląda, jest to loteria trochę co się dostanie (w razie czego mój VIN jest taki jak u Pana niemca:
tylko ostatnia cyferka to 4) a z innych nowości to mam nadal Intel Atom, a nie AMD.
Przyspieszenie - jestem taki szalony, że kupiłem takie auto, a nigdy nie jechałem jakimkolwiek elektrykiem, więc jak sprawdziłem włączenie się do ruchu na autostradzie to... jest to nie do porównania z żadnymi spaliniakami, w moment masz prędkość samochodów z lewego pasa. To po prostu trzeba poczuć ;)

P.S.
sam nie wiem czemu VIN to taka wielka tajemnica, no ale przyłączam się do trendu tajemniczych, zamaskowanych VINów
aha w tym sensie - no no są spalinowe, które też potrafią się szybko do ruchu włączyć :) - ale zgodzę się, że elektryki to przez te pierwsze 2-3 sekundy dają radę szybciej chyba.
A daj znać co spowodowało, że zdecydowałeś się na SR a nie np LR czy P - wiadomo ze troche cena (z drugiej strony zasieg niższy) ale jakie brałeś rzeczy pod uwagę, że ostatecznie SR - w sumie widzę, że stoją SR dostępne też i sam się kiedyś zastanawiałem nad tym
 

domingo

Fachowiec
OK. Silnik J i zakres 383-385. Pytam bo mam to samo a odbiór 7.12 i tez licze na większą baterie w starej cenie. Masz może podgrzewanie kierownicy aktywne ?
U mnie dokładnie 384

aha w tym sensie - no no są spalinowe, które też potrafią się szybko do ruchu włączyć :) - ale zgodzę się, że elektryki to przez te pierwsze 2-3 sekundy dają radę szybciej chyba.
A daj znać co spowodowało, że zdecydowałeś się na SR a nie np LR czy P - wiadomo ze troche cena (z drugiej strony zasieg niższy) ale jakie brałeś rzeczy pod uwagę, że ostatecznie SR - w sumie widzę, że stoją SR dostępne też i sam się kiedyś zastanawiałem nad tym
SR+ bo cena - załapałem się na starą cenę z białym wnętrzem, niecałe 206tys :D uznałem, że na mojej częstej trasie poza miastem - A1 Gdańsk - Łódź, jest już na spokojnie tyle ładowarek, że dojadę bez większych wyrzeczeń (nawet ładując na Ionity, koszt km jest taki jak spalinowego auta, a w każdym innym przypadku taniej)
dodatkowych ogrzewań na odbiorze nie miałem, ale po drodze pokazało, że mam aktualizację i być może z nią się pokażą dodatkowe bonusy
 

Attachments

  • 902D2B92-E9E6-42D2-89A7-7BF642417A24.jpeg
    902D2B92-E9E6-42D2-89A7-7BF642417A24.jpeg
    257,9 KB · Liczba wyświetleń: 69

nyknow

Fachowiec
U mnie dokładnie 384


SR+ bo cena - załapałem się na starą cenę z białym wnętrzem, niecałe 206tys :D uznałem, że na mojej częstej trasie poza miastem - A1 Gdańsk - Łódź, jest już na spokojnie tyle ładowarek, że dojadę bez większych wyrzeczeń (nawet ładując na Ionity, koszt km jest taki jak spalinowego auta, a w każdym innym przypadku taniej)
dodatkowych ogrzewań na odbiorze nie miałem, ale po drodze pokazało, że mam aktualizację i być może z nią się pokażą dodatkowe bonusy
ok czyli jak ja mam srednio dziennie do przejechania jakies 50km dziennie to SR+ tez powinien dać radę pewnie :) - ale jakoś ciągnie mnie zeby mieć zapas w razie potrzeby czyli LR.....tez pewnie przy sprzedaży kiedys bedzie to miało znaczenie czy LR czy SR itd. wiec LR wydaje mi sie najbardziej optymalny plus tez napęd na 4 koła.
 

Sfotek

Posiadacz elektryka
oby tylko ceny nie zmienili, juz sie pogodziłem z terminem 2022 ;) może zimowki nie będą potrzebne ;)
a tak na serio na FB ktoś pisał ze Tesla w Ząbkach wydaje 15 aut dziennie, jeśli prawdą jest ze mają 600auto do wydania to 40 dni roboczych .....
Informacyjnie - po przesunięciu dostawy na luty 2022 zniknał mi VIN ze źródła strony.... także wnioskuje, że moj stary egzemplarz pójdzie do kogoś innego poza PL a nowy będzie dopiero produkowany/ transportowany.
Według wyliczeń wychodzi mi na to, że będą ją pakować na statek w okolicach 15-24.12 ( miesiąc transport morski + ok tydzień lądowy )
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Pytałem o przyśpieszenie ponieważ silnik J z baterią 60 kWh powinien dać 5,6 s. A silnik A chyba od VIN 391 pozwala na przyspieszenie 6,1s. Dlatego chciałem to zweryfikować u Ciebie
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Pytałem o przyśpieszenie ponieważ silnik J z baterią 60 kWh powinien dać 5,6 s. A silnik A chyba od VIN 391 pozwala na przyspieszenie 6,1s. Dlatego chciałem to zweryfikować u Ciebie
Same dobre wieści! Mam w źródle strony VIN z 'J' i 384 czyli w teorii idealne combo! Wcześniej Pani Kubiak napisała sms'a, że ma info że to pojazd z "WLTP 491, przyspieszeniem 5.6 i baterią 60". Nie pasowało mi to przyspieszenie więc jeszcze w to nie wierzyłem, ale teraz wszystko zaczyna się kleić :)
Coś wiadomo czym te nowe silniki różnią się jeszcze od tych starych? Czy są jakieś trwalsze czy po prostu oszczędność na produkcji? Albo celowe ograniczenie mocy z zamiarem wprowadzenia boosta?
PS. Po tamtym SMS o parapetrach pojazdu kontakt narazie się urwał. Nie mam jeszcze daty odbioru samochodu. Tylko ten VIN i to tylko w źródle strony... Zamówienie było robione w lipcu i wrześniowy odbiór był przekładany.
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Silnik A ma ograniczona moc. J do 325 KM A poniżej 300. Pojawiają się informacje ze będzie boost w opcji dla SR+
 
Top