Polecam przetestować. U mnie działa.W mim przypadku jest to oszczędność 0,5 grosza na każdej kWh (Energa taryfa 12r).
Czyli przy obecnym stylu jazdy to daje oszczędność rzędu 1800 PLN rocznie, w granicznym przypadku. A taka kwota jest warta poświęcenia 1-2 godzin szukania i uruchomienia rozwiązania ładowania poza szczytem.
Teslę wybrałem między innymi dlatego, że ma niski koszt posiadania - TCO. Na podobnej klasy auto - BMW czy Ford Mustang bym się nie skusił.
Podsumowując:
- jednak coś da się ustawić z poziomu Tesli - do przetestownia
- można użyć MacroDroid - dzięki Bronek za info - na pewno sprawdzę to rozwiązanie,
- no i pozostaje OpenHub lub inny podobny soft do zażądania domu, raczej nie dla każdego.
Przejechałem 15 km, wstawiłem wtyczkę w garażu o 12:30, o 13:06 jeszcze nie ładowała, ale teraz już ładuje. Oczywiście sama, beż ręcznego wspomagania z aplikacji.
Last edited: