Witajcie.
Jak nazwa działu mówi zwracam się do Was o poradę
Obecnie poruszam się Kią Niro HEV i w tym roku chciałbym to auto zmienić. Auto jest używane jako pierwsze w rodzinie, a zarazem jako moje służbowe. Wielkość auta jest wystarczająca zwłaszcza w środku, choć bagażnik mógłby być większy. Przebiegi roczne obecnie w granicach 20 tys. km, trasy do 300-400 km na raz, bardzo rzadko więcej. Moje obecne auto nauczyło mnie jeździć wolniej, przewidywać co się dzieje na drodze, co odpłaca się nizszym spalaniem (na trasie osiągam katalogowe).
Jakie auto ma być - podobnej wielkości (segment D odpada - miałem, dla mnie jest za duży), zawieszenie w Niro dla mnie zestrojone jest optymalnie (nie jest za sztywne).
Możliwości ładowania - mam garaż w bloku, gniazdko 10A.
Z HEV biorę pod uwagę wyłącznie Niro i ew. nową Konę jak dojedzie do Europy. BEV mnie kusi (dźwięk silnika spalinowego zaczyna drażnić + kwestia świadomości), choć cenowo trochę przeraża + kwestia dostępności.
Jak nazwa działu mówi zwracam się do Was o poradę
Obecnie poruszam się Kią Niro HEV i w tym roku chciałbym to auto zmienić. Auto jest używane jako pierwsze w rodzinie, a zarazem jako moje służbowe. Wielkość auta jest wystarczająca zwłaszcza w środku, choć bagażnik mógłby być większy. Przebiegi roczne obecnie w granicach 20 tys. km, trasy do 300-400 km na raz, bardzo rzadko więcej. Moje obecne auto nauczyło mnie jeździć wolniej, przewidywać co się dzieje na drodze, co odpłaca się nizszym spalaniem (na trasie osiągam katalogowe).
Jakie auto ma być - podobnej wielkości (segment D odpada - miałem, dla mnie jest za duży), zawieszenie w Niro dla mnie zestrojone jest optymalnie (nie jest za sztywne).
Możliwości ładowania - mam garaż w bloku, gniazdko 10A.
Z HEV biorę pod uwagę wyłącznie Niro i ew. nową Konę jak dojedzie do Europy. BEV mnie kusi (dźwięk silnika spalinowego zaczyna drażnić + kwestia świadomości), choć cenowo trochę przeraża + kwestia dostępności.
Last edited: