Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Dzięki uprzejmości polskiego oddziału Hyundaia testujemy właśnie Hyundaia Instera:
(...)

No i tak: wizualnie ten samochód mnie nie powala. Hyundai twierdzi, że "wywołuje uśmiech na twarzach", ale nie zauważyłem podobnego zjawiska. Natomiast ludzie faktycznie się oglądają, faceci częściej, z zainteresowaniem, przyglądają się i z przodu, i z tyłu.

Hyundai Inster ładowanie.jpg

Moim zdaniem największą przeszkadzajką są te okrągłe światła. Wystarczy zasłonić je palcem, by auto zaczęło się prezentować bardzo nowocześnie. Projektant jednak uparł się na nie i kiedy tak patrzyłem, patrzyłem, patrzyłem, zaczęło mi się kojarzyć, że gdzieś już je widziałem...

...w końcu zaskoczyło: Suzuki Jimny. Pasują światła (chociaż są niżej), pasuje linia nadwozia, pasują proporcje, pasują przetłoczenia nad kołami – a Jimny to przecież było takie małe słodkie cacuszko :)

Suzuki Jimny - Wikimedia.jpg
(c) Alexander Migl / Wikimedia
 

Motonick

Nowy na Forum
Czy to możliwe że obsługuje Ładowarkę DC 350 kW (do 80%) 30 min - skopiowane z pdf z cennikiem.
Jakie jest wyciszenie przy 100-120-140 ? Proszę sprawdzić, no i ogólny komfort zawieszenia.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Czy to możliwe że obsługuje Ładowarkę DC 350 kW (do 80%) 30 min - skopiowane z pdf z cennikiem.
Jakie jest wyciszenie przy 100-120-140 ? Proszę sprawdzić, no i ogólny komfort zawieszenia.

Ładowarki 350 kW to ładowarki potrafiące podawać napięcie od 200 do około 1 000 V, więc obsłużą praktycznie każdy samochód.

Czas sprawdzę.

Przy 120 jest już głośno, ale jedzie się bez stresu, że samochód skacze jak piłka i w końcu odleci. Chyba pierwszy raz jadę tak małym autem z tak dużą powierzchnią boczną, które nie boi się drogi ekspresowej. We wszystkich traciłem pewność w okolicy 120 km/h właśnie.
 
Last edited:

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Duże elektryki są fajne, ale, kurczę, Inster w mieście to jak BMW i3. Człowiek jedzie takim maluchem i czuje z tego powodu narastającą radość :) Nie wiem, o co chodzi, czy o te miejsce do parkowania, bo na prawie wszystkie można się wcisnąć, czy o możliwość sprytnego lawirowania w ciasnym ruchu (za Mostem Łazienkowskim są takie zwężenia, że masakra), czy wreszcie o to, że nie jesteśmy aż tak mocno izolowani od świata zewnętrznego, mamy go na wyciągnięcie ręki...

Dużo radości daje mi ten samochodzik. Aż zacząłem go określać zdrobnieniami, heh :)

Hyundai Inster za Mostem Łazienkowskim.jpg

Ps. A może to dlatego, że jeżdżę za 1 zł/kWh? ;)
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Tak przy okazji: postanowiłem, że od teraz przy wszystkich takich testach będę się dzielił nimi na żywo na Forum i wrzucał banner na stronie głównej. To nie jest żadna kampania z Hyundaiem ani nic, uznałem, że tak będzie fajniej i będę miał większe ciśnienie na szybkie opracowanie materiału po oddaniu samochodu :)
 

p0li

Pionier e-mobilności
No klikasz off i są off. Używam co tydzień gdy czekam na córkę, stąd wiem.
no nie wiem - ostatnio jak czekalem na parkingu na corke klikalem off to byly dzienne wlaczone i ta listtwa w poprzek
 
Top