I znowu winny elektryk.

daniel

Señor Meme Officer
Tu artykuł z twitta:

Tu artykuł z Automotive Logistics na który powołuje się ten wyżej.

A oni się powołują na holenderską prasę z którą rozmawiał Berdowski - the CEO of Boskalis, one of the salvage companies involved
Z tego co rozumiem ktoś związany z akcją wydobywczą wraków.

"You wouldn't want the cars to catch fire again during the moving process and restart the entire misery," Berdowski noted. "Moreover, these cars have charged batteries with high voltage, which can be extremely dangerous."
Dlaczego ładują te samochody do transportu zamiast zostawić na 40%?
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka

zibizz1

Pionier e-mobilności
Z fabryki wyjeżdżają zazwyczaj na ~30%, może jak jakiś długo stoi to go podładowują. W wytycznych jest że w czasie transportu ma być w przedziale 20-50%. A jakieś uszkodzone auta(bateria nie może być uszkodzona) mają mieć odpiętą baterie wysokiego i niskiego napięcia i w chwili odłączenia baterii jej poziom ma być w tym zakresie. Zaleca sie żeby auta z mniejszą baterią były bliżej 50% niż 20%, To sa wytyczne od firmy transportowej.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Zobaczcie co mi ojciec podsunął xD
Artykuł bardzo trafnie skierowany do grupy docelowej. Czy ktoś z was czyta jeszcze gazety papierowe czy raczej tylko sceptycy aut elektrycznych?
 

Attachments

  • IMG_20230910_125810.jpg
    IMG_20230910_125810.jpg
    2,8 MB · Liczba wyświetleń: 79

luki

Pionier e-mobilności
Fajna manipulacja faktami pokazująca skrajne przypadki - nawet do 50%, czy nawet 10godzin (w sumie może i dłużej;) ). Przy takim podejściu to diesla trzeba tankować nawet co 100km...
Tak samo te ładowarki na wsiach - jest więcej niż stacji paliw, malo tego - w każdym domu.
Wygląda mi to na budowanie gruntu pod stopniowe wycofywanie się z zakazu sprzedaży aut spalinowych. Ogólnie nie nadążamy jako Europa
 

daniel

Señor Meme Officer
Zobaczcie co mi ojciec podsunął xD
Artykuł bardzo trafnie skierowany do grupy docelowej. Czy ktoś z was czyta jeszcze gazety papierowe czy raczej tylko sceptycy aut elektrycznych?
Bawi mnie, że Nasz Dziennik drukuje artykuł napisany przez Niemca. :LOL:
Ale jak koleś jest watykańskim badaczem relikwi i ufologiem to chyba się zna na samochodach elektrycznych. Przecież by nie skłamał w sprawie Freemantle Highway jak przybijał piątkę B16? Nie skłamałby, nie?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak badacz relikwi, może być ufologiem?
Ale w po tej stronie "Rubikonu" wszelkie anomalie osobowości są możliwe , faceci w sukienkach, celibat i ojcostwo, a ojciec to nie ojciec a Dyrektor itp
 
Top