Infrastruktura EV w Wielkiej Brytanii

nabrU

Pionier e-mobilności

elektryk

Pionier e-mobilności
Ciekawe, sporo zajmuje chłodzenie kabli cieczą.

Tak przy okazji pytanie, czy skoro kierownica jest po "złej" stronie to port ładowania też jest po tej złej stronie?
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Tak przy okazji pytanie, czy skoro kierownica jest po "złej" stronie to port ładowania też jest po tej złej stronie?

Port ładowania jest w tym samym miejscu czyli po lewej stronie.
 

nabrU

Pionier e-mobilności

elektryk

Pionier e-mobilności
Powyżej opisywane SuC V4 już działają i wygląda, że są dostępne dla non-Tesla za pomocą karty:

Czy cena za kWh (£ 0,50) jest taka sama jak w apce Tesla?

Nawet sprawnie przebiegło odpalenie, wg mnie to dobry pomysł żeby ten kabel umieścić nad ekranem, sugeruje żeby go wpiąć najpierw, samochód może zrobić handshake przed płaceniem i jest mniejsza szansa blokady wielokrotnie kasy z karty jakby coś poszło nie tak.

Ale samo UI na ekranie do dopracowania, wg mnie ekran przed wpięciem kabla i po wpięciu powinien być inny, przed powinien bardzo wyraźnie zaznaczyć włóż kabel, a po włożeniu powinno pokazać logo contactless na ekranie.
 

nabrU

Pionier e-mobilności

nabrU

Pionier e-mobilności

nabrU

Pionier e-mobilności
Czy cena za kWh (£ 0,50) jest taka sama jak w apce Tesla?

Pokazał się wreszczie ten SuC V4 w apce i kosztuje u nas jak niżej:

Screenshot_2023-08-31-15-50-04-45_dea0ed4dc7fea9051b966dd91d80d9ae.jpg

Cena więc jak na V3. Cena dla non-Tesla odpowiednio 0.50 i 0.58.

A tu już następne się pchają do otwarcia:

Kingsley Village (Kornwalia):

F41pyVnXEAAwKTs.jpg

MOP na Moto Reading West:

370857914_6506893426055055_5507720833705049444_n.jpg
 
Last edited:

luki

Posiadacz elektryka
Ciekawe czy Tesla będzie dynamicznie blokowała dostępność słupków dla innych. Wydaje mi się że nie, bo powoduje to dodatkową niepewność dostępności dla klientów, ale czas pokaże
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Owi inni są niepewnością. Oczywiście w aplikacji delikwent sobie może zobaczyć czy stacja jest obłożona czy nie, ale oprócz tego Tesla może zgadywać całkiem dokładnie jaka będzie zajętość za pół godziny np. (bo wie kto tam zmierza używając nawigacji). O nie-teslach niestety nie wie.
 
Top