Nie. Są tarcze.Ale pewnie w kia picanto masz bębnowe z tyłu, więc nie widać, ze nie pracują równo i nie ma problemu![]()
Nie lol, tylko sporo lekkich aut ma ten problem. Jak jeździsz szybko po zakrętach, to ESP dba o to, żeby się nie zapiekaly. Przy normalnym użytkowaniu, masz to co w tesli. Ale w tesli to wada, w ice featurelol
To do jazdy tyłem![]()
Oczywiscie ze to nie usprawiedliwia. Zaniedbania ukladu hamulcowego sa wina uzytkownikow. Tesla zaleca regularne serwisowanie i smarowanie prowadnic itp.a to ma byc jakies usprawiedliwienie? jak hamulce zle dzialaja to zle dzialaja - nie wazne jaka to jest marka
jesli sa slady nieprawodlowego dzialania to sie nieprawidlowosc usuwa a nie szuka teorii spiskowych
ja np latem wymienialem z tego powodu przednie hamulce w nissanie - hamowaly jak zyleta ale byly nierowne slady na tarczach - wymienione, ja mam spokoj ze zona jezdzi bezpiecznie, a przeglad trwal 12 minut (w .de) z wynikiem pozytywnym
Nikt nie napisał że Tesla jest bardzo awaryjna tylko że bardzo dużo egzemplarzy nie przechodzi przeglądów co spowodowane jest polityką producenta. Duża część użytkowników myśli że jeśli nie ma obowiązkowych przeglądów to nic nie trzeba serwisować.Ale powolywanie sie na to jaka to tesla jest awaryjna jest juz smieszne
Jaką masz pewność że w sytuacji awaryjnego hamowania zatrzymasz się odpowiednio szybko albo że nierównomiernie działające siły na obu kołach nie ściągną na pobocze lub wręcz nie postawią samochodu bokiem? Przy delikatnej jeździe po mieście nikt się nie zorientuje że jest coś nie tak bo i tak działa rekuperacja ale przy ostrym depnięciu różnica jest bardzo widoczna.Chcesz powiedzieć, że nie zahamujesz w razie potrzeby? Że problemem nie będzie przyczepność kół, tylko zardzewiałe tarcze?
Toyota powiadasz? Przejrzyj sobie archiwalne wyniki tych raportów np. Toyoty Starlet i przestań bajdurzyć o tym jak to każdy się na Tesle uwziął.W Niemczech, amerykanski producent ktory doprowadza do powolnego mordowania lokalnych koncernow samochodowych uzyskal zle noty ?
Zdaje sie ze z toyota tez tak walczyli![]()
Zdecydowanie obowiązkowe badania dla wszystkich samochodów. Tak jak to jest w IRL pewnie UK podobnie... same automaty z marginesem ... i tak dosyć sporym ... wyniku końcowego. Dostajesz wydruk i nie ma dyskusji. Pass or Fail i do widzenia.
co do zasady - ciekawi mnie, czy właśnie na podstawie tego, że na tarczy są ślady korozji (pow. cierna) w de uwalą przegląd?jesli sa slady nieprawodlowego dzialania to sie nieprawidlowosc usuwa a nie szuka teorii spiskowych
co masz na myśli nierówne ślady? zagłębienia typu "rysa" równo dookoła? czy powierzchnia przylegania klocka?ja np latem wymienialem z tego powodu przednie hamulce w nissanie - hamowaly jak zyleta ale byly nierowne slady na tarczach - wymienione, ja mam spokoj ze zona jezdzi bezpiecznie, a przeglad trwal 12 minut (w .de) z wynikiem pozytywnym