Michal
Moderator
Jestem w trakcie trasy Warszawa -> Szczecin -> Warszawa. Jadę sam to trochę mi się nudzi.
Kilka faktów z trasy.
Wyjazd z naładowaniem 53%.
Staram się jechać 140 kmh, chociaż oczywiście wyjazd z Warszawy to mordega nawet w sobotę o 17:15, więc przed Lućmierzem jechałem szybciej, żeby zejść ze stopniem naładowania do 5%.
W Lućmierzu naładowane do 85%.
Za Lućmierzem już równe 140 kmh do MOP Chociszewo na 400 kW Polenergia - dojazd z 4%. Niestety nie podgrzewa baterii więc max 190 kW, ale za 1,75 zł / kW nie będę narzekał
Podsumowanie na tę chwilę:
Do Lućmierza zużyłem 48%, do MOP Chociszewo 81%, w sumie 129%, auto pokazuje 397 km, zużycie 220 Wh/km i w sumie wykorzystanie 87 kWh, a to daje całą baterie 66,4-68,5 kWh przy rzeczywistej pewnie około 78 kWh. Rzeczywiście dużo znika w kieszeni Elona.
Kilka faktów z trasy.
Wyjazd z naładowaniem 53%.
Staram się jechać 140 kmh, chociaż oczywiście wyjazd z Warszawy to mordega nawet w sobotę o 17:15, więc przed Lućmierzem jechałem szybciej, żeby zejść ze stopniem naładowania do 5%.
W Lućmierzu naładowane do 85%.
Za Lućmierzem już równe 140 kmh do MOP Chociszewo na 400 kW Polenergia - dojazd z 4%. Niestety nie podgrzewa baterii więc max 190 kW, ale za 1,75 zł / kW nie będę narzekał
Podsumowanie na tę chwilę:
Do Lućmierza zużyłem 48%, do MOP Chociszewo 81%, w sumie 129%, auto pokazuje 397 km, zużycie 220 Wh/km i w sumie wykorzystanie 87 kWh, a to daje całą baterie 66,4-68,5 kWh przy rzeczywistej pewnie około 78 kWh. Rzeczywiście dużo znika w kieszeni Elona.