STMS
Pionier e-mobilności
5L diesela, dobre sobie, jakbym nie zjeździł miliona km dieselami to bym może uwierzył. Moje poprzednie auto eksploatowane tak samo jak EV paliło zimą 7-9L ON a nie miało nawet połowy mocy ani napędu na 4 koła, trochę niesprawiedliwe porównanie ale pomińmy to.
ŁO Kur... gdzie masz ON po 4,80? Zacytuję:
To Twoje prawie wydaje się robić duuużą różnicę.
W zeszłą zimę zużywałem średnio 18kwh, co daje 28zł przy ładowaniu bez promocji na ładowarce AC 500m od komina. Niech zużyje 20kwh, to wyjdzie 31,8, czyli po dzisiejszych cenach 5.3l ON, nawet polo 1,9 SDI w manualu tak mało mi zimą nie zużywało.
Najważniejsze to mieć rację, nawet jeśli fakty temu przeczą. Pozdrówki!
dalej udawaj, że zużywałeś 18 kWh na 100 km zimą nie uwzględniając strat na ładowaniu, ogrzewaniu itd itd - widać lubisz czytać komputerek tesli ... on tak ładnie zakłamuje 🤣
u mnie w mieście [100 tys mieszkańców] najtańszy AC jest za 1,9 ORLEN potem DC Orlen i GW a to wiadomo jakie ceny
do tego do AC trzeba się dostosować bo Orlen naliczy kary za przedłużanie
każdy niemiecki samochód pokroju bmw 5, VW passata itp w zimę normalną każde zmieści się w 7L bez kombinowania
przy AC publicznych wyjdzie co najmniej 38 zł za 100 km
przy DC już sięgamy pod 50 zł conajmniej
wychodzi to samo co diesel ale o ile bardziej upierdliwe takie ładowanie codzienne
a trasa w zimę to spokojnie 50 zł wyjdzie jak policzysz wszystkie straty