Jakie macie e bikei

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam dwa jeden robiony na zamówienie drugi kupiony Ebay z W Brytanii. To fat dla żPhotoPictureResizer_200131_142854810.jpgony 1000Wat z silnikiem przekladniowym w tyle
Drugi MTB z ok 800Wat tez jak wyżej. tempomaty, manetki pojemności bateri to ok 17,5 kWh co daje 30-50 km zasiegu wiadomo w zalezności jak jedziemy i gdzie
 

Attachments

  • PhotoPictureResizer_190411_220717249.jpg
    PhotoPictureResizer_190411_220717249.jpg
    2,3 MB · Liczba wyświetleń: 67

Bronek

Pionier e-mobilności
Żona miłośniczka e-hulajnogi i e-roweru ( mamy ok 3 km do roboty i cywilizacji), przez rok z powodu Tesli też je odpusciła. Ale już jej przechodzi i nie moze sie doczekać "suchej dodatniej pogody".
Wraca na razie w deklaracjach do jednośladów.
mam tylko nadzieje, ze ich nie popiera... I nie wygonia hulajnóg na szosy i ulice. Bo mnie szlag trafi w samochodzie a strach na hulajnodze.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Też wracamy z wiosną do jednośladów. O ile nie popierd.. i decydentów i nie wygonia nas na szosy i ulice. Bo strach sie bać jako kierowca auta i jako poruszajacy sie na rowerach czy innych cudach.
Jedynie co by mnie ucieszyło to OC za hulanogę/rower ale tylko na na chodniku i to wysokie.. Chcesz jeździc wśród pieszych to jedź wolno i drogo. A Piesi to tez inna bajka lezą jak popdanie...
Inczej albo scieżki rowerowe bo ich już dużo albo ulica.
Zaczynałem na hulajnodze i "ebaiku" jak ich było jak na lekarstwo i wzbudzaly sensacje i opinie, że dla dziadków.
Ludzie sie uśmiechali z życzliwością teraz - różnie. I to przez idiotów i gówniarzy.
Nie ma chyba recepty na normalność?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Żona miłośniczka e-hulajnogi i e-roweru ( mamy ok 3 km do roboty i cywilizacji), przez rok z powodu Tesli też je odpusciła. Ale już jej przechodzi i nie moze sie doczekać "suchej dodatniej pogody".
Wraca na razie w deklaracjach do jednośladów.
mam tylko nadzieje, ze ich nie popiera... I nie wygonia hulajnóg na szosy i ulice. Bo mnie szlag trafi w samochodzie a strach na hulajnodze.
z jednej strony absolutnie się zgadzam, z drugiej strony jadąc ebikiem 35-40km/h bezpieczniej się czuję na ulicy niż na ścieżce rowerowej zwłaszcza że te są absolutnie nieprzystosowane do czegokolwiek w moim mieście. Zdaję też sobie sprawę że jadąc ulicą ginę przy najmniejszym błędzie moim lub kierowcy. Wielokrotnie wymuszali pierwszeństwo na rondach nie przewidując że rower może poruszać się z taką prędkością, zwłaszcza że przez rondo przejeżdzam szybciej niż auto. I nawet ich rozumiem, dlatego ja rozwiązania problemu nie widzę w Polsce. W Holandii tak
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Są odcinki ścieżek puste proste i gładkie tu wiadomo.... Ale na odcinkach miejskich lub turystycznych 40 km/h to jest hardcorowe. mam doswiadczenie i z turystycznego Kołobrzegu i z Gdańska. Gdańsk ma to dobre, że rower może jeździć na jednokierunkowych drogach pod prąd itd.
Awszystko zależy od tego KTO JEDZIE. Na KRETYNA nie ma przepisów!
 

danielm

Pionier e-mobilności
Są odcinki ścieżek puste proste i gładkie tu wiadomo.... Ale na odcinkach miejskich lub turystycznych 40 km/h to jest hardcorowe. mam doswiadczenie i z turystycznego Kołobrzegu i z Gdańska. Gdańsk ma to dobre, że rower może jeździć na jednokierunkowych drogach pod prąd itd.
Awszystko zależy od tego KTO JEDZIE. Na KRETYNA nie ma przepisów!
dużo przewijania i prawko powinni mi zabrać 10 razy ale tak wyglądała moja trasa do pracy 3 lata temu.
 

Mordimer

Zadomawiam się
prawko powinni mi zabrać 10 razy ale tak wyglądała moja trasa do pracy 3 lata temu.
Nie było tak strasznie. Jakbym miał mieć jakiekolwiek uwagi to tylko takie:
  1. Mój instruktor tłumaczył tak: światło czerwone dla nas, oznacza nie mniej i nie więcej, że dla innych jest nadawany sygnał zielony. Zawsze coś możesz przeoczyć albo czegoś nie przewidzieć, a kilka minut nie jest warte życia.
  2. W momencie kiedy auta zaczynają ruszać na światłach proponowałbym bardziej defensywny styl i nie wyprzedzać. Uwaga kierowców jest skupiona w wielu miejscach, ale nie są to lusterka.
  3. Nie bierz pojazdów ciężarowych w ruchu z prawej. Never ever.
  4. Nie przejeżdżaj (ani nie przechodź) tuż przed pojazdami ciężarowymi. Nawet nie zauważy co się stało.
Przy czym to są pewne błędy mogące potencjalnie skutkować zejściem, tymczasem bardzo dużo użytkowników dróg (butowych, jedno i wielośladowych) robi takie akcje, które faktycznie sprowadzają zagrożenie a do wypadku nie dochodzi, bo ktoś miał więcej oleju w głowie. Jakbym miał każdego, kto nadaje się do odstrzału wysyłać i potem składać zeznania to musiałbym rzucić robotę. Także nie jest źle.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Drugi MTB z ok 800Wat tez jak wyżej. tempomaty, manetki pojemności bateri to ok 17,5 kWh co daje 30-50 km zasiegu wiadomo w zalezności jak jedziemy i gdzie

to masz potezne zuzycie energi - zu bateria o pojemnosci prawie jak w pierwszym Leafie tylko 30km zasiegu?
:unsure:
 
Top