Jakie macie e bikei

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam dwa jeden robiony na zamówienie drugi kupiony Ebay z W Brytanii. To fat dla żPhotoPictureResizer_200131_142854810.jpgony 1000Wat z silnikiem przekladniowym w tyle
Drugi MTB z ok 800Wat tez jak wyżej. tempomaty, manetki pojemności bateri to ok 17,5 kWh co daje 30-50 km zasiegu wiadomo w zalezności jak jedziemy i gdzie
 

Attachments

  • PhotoPictureResizer_190411_220717249.jpg
    PhotoPictureResizer_190411_220717249.jpg
    2,3 MB · Liczba wyświetleń: 67

Bronek

Pionier e-mobilności
?? to 17kwh baterii ale inne napięcie 48Volt nie setki ;-) i moc to Waty nie kW.
Drugi rower zony ma 1000Wat nominalnej itd... inne wartości napięć.
Hulajnoge mam 52V i tez niby 1000 Wat
Druga 700Wat max przy 36V
 

RadaR

Fachowiec
Giant Full E+ 3 2018, doposażony na turystyka 🤪
Głównie ujezdzam go po bezdrożach, czasem gdzieś skoczę ale raczej rzadko. Ostatni poryw spontaniczności mało mnie nie kosztował rozbitej głowy złamanej nogi i ręki 🤪
Peseloza mnie dopada 😁
IMG_20210815_141726.jpg
 

Sierek

Fachowiec
A to mój miesięczny tłuścioszek. Jeszcze za bardzo nie objeżdżony. Engwe Ep-2 750 W. Kupiłem składaka by wlazł do bagażnika.

Engwe.jpeg
 

viallos

Pionier e-mobilności
Nie wiedzialem ze taki temat istnieje. Mój elektryk jest trochę inny. Zazwyczaj jeżdżony jak zła pogoda i PV nie produkuje a ja wtedy przynajmniej te 200W generuje w porywach do 300W I zastanawiam się jak to podłączyć pod falownik :)
 

Attachments

  • 20220425_174017.jpg
    20220425_174017.jpg
    3,6 MB · Liczba wyświetleń: 23

tokwi

Posiadacz elektryka
Osobiście chciałbym min. do 70 roku nie musieć kupować sobie e-bike’a. Kupiłem jednego dla żony Scotta Sub Active eRide.
Niby to nic wielkiego bo tylko 250W i 400Wh + piękna konstrukcja (typowa damka).
Już takich okrągłych chyba nie robią, bo nastała moda na kanciaste profile z wbudowaną baterią.

W czym elektryki są najlepsze? Bo wyrównują (trochę) szanse i pozwalają jeździć razem.

Co do mody na kanciaste profile, to ona uzasadniona. Kolega Michał spod Krakowa w swoim „kanciaku” upchał 6kW i 2,5kWh, ale to indywidualny pasjonacki projekt.
 

Attachments

  • 97FC9904-5EF6-4D20-A288-D8E2ED80AEB2.jpeg
    97FC9904-5EF6-4D20-A288-D8E2ED80AEB2.jpeg
    177,2 KB · Liczba wyświetleń: 17
  • 21B084C0-38ED-4C31-9B13-B73C1878615A.jpeg
    21B084C0-38ED-4C31-9B13-B73C1878615A.jpeg
    163,7 KB · Liczba wyświetleń: 19

Bronek

Pionier e-mobilności
Kupiłem dwa Fiido L3 i T1 48v ponad 21 kwh 750wat I mały niby 30 ale ma więcej na oko.
Mają olbrzymie zasiegi. Dziwne , kiepskie PASy czyli wspomaganie ma do kitu czujniki do dupy .Duzy szarpie z lekka i ma zwłokę przy PAS Ale są manetki i odpowiednie moce i tym się jezdzi raczej jak skuterami.TI to cargo i dziwak .L3 nie ma przerzutek i 14" to na pograniczu akceptowalności.
Ceny l3 za 4000 T1 5900
Sa6 fajne , ciekawe i praktyczne .szczególnie L3
Stare Electric Fat 1000wat i MTB 500wat zostają. Bo to normalne elektryki dobrze skonfigurowane


 
Last edited:
Top