Jako że na każdym zebraniu ktoś musi zacząć... wideo: Kia EV9

BunnyTerminator

Zadomawiam się
Dlatego napisałem dla mnie. Też mam spalinowe ale w konfiguracji 2+3+2 i super jest to że do codziennej jazdy trzeci rząd jest w podłodze i mam cały bagażnik a trzeci rząd odpalam tylko jak trzeba jeszcze dzieciaki sąsiadów podwieźć albo pojechać z dziadkami albo przewieźć coś długiego i trzeba złożyć jedo z siedzeń w 2gim rzędzie ;) konfuracja 222 pewnie też znajdzie odbiorców natomiast mam nadzieję że będzie też wersja 232 :)
Z tego co czytałem w różnych materiałach to będzie opcja 2+3+2 - widziałem też jakieś zdjęcia udostępnione, chyba przez KIA Australia, gdzie właśnie takie zestawienie było, ale dość szybko usunęli. Pewnie jak na koniec marca będzie prezentacja docelowej wersji produkcyjnej to będzie też ostateczna specyfikacja.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Jest 2+3+2 :)

Podczas premiery ujawniono to i owo, choć dopiero w dodatkowych materiałach:

EV9 oferowana jest w wersji 6-miejscowej z obracanymi o 180 stopni fotelami, będą też warianty 7-miejscowe. W sumie pojawią się cztery konfiguracje kanapy z tyłu: klasyczna 3-osobowa, 2 normalne fotele, 2 fotele relaksacyjne, 2 fotele obrotowe.
 

BunnyTerminator

Zadomawiam się
Jak dla mnie to idealną opcją byłoby 2+3 i gigantyczny bagażnik, ale chyba takiej konfiguracji nie będzie. Jestem też ciekaw czy w Europie będzie opcja GT-Line + beżowa/brązowa tapicerka. W naszym "konfiguratorze" na stronie tego nie ma, a na koreańskiej już istnieje. No i najważniejsze, to jak to realnie będzie z zasięgiem i dostępnością. Podobno od września/października będą startować jazdy prasowe, to może coś się uda zweryfikować.
 

BunnyTerminator

Zadomawiam się
Co do zużycia dla GT-Line to tutaj jest dopisek: "Efektywność zużycia energii i przebieg na jednym ładowaniu modelu GT-line są mierzone przez naszą firmę i mogą ulec zmianie podczas przyszłej certyfikacji." Dla pozostałych wersji: "Rządowe raporty dotyczące efektywności zużycia energii i przebiegu na jednym ładowaniu"

To co udało mi się wygrzebać z tych materiałów:
Najtańsza wersja (4WD/99.8kWh/5%podatek) - 256.558 PLN
Najdroższa wersja (GT-Line/99.8kWh/5%podatek) - 279.756 PLN
Do tego dochodzą opcje i dodatki, które można dobrać.
Z ciekawości zerknąłem jak mają wyglądać zakupy w sklepie KIA Connect:
  • Zmiana oświetlenia na przedniej atrapie - około 564PLN - płatność jednorazowa/dożywotnie użytkowanie
  • Strumieniowanie danych - około 25PLN - subskrypcja miesięczna
  • Zdalne parkowanie lvl2 - zakup dożywotni 1567PLN / subskrypcja roczna 376PLN / subskrypcja miesięczna 38PLN / dla GT Line to jest w pakiecie

W Korei można już zamawiać. W Europie podobno w Q3 będzie można dokonywać zamówień.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Pojawiły się już pierwsze filmiki z jazdy. Sportowych wrażeń nie ma co się spodziewać ale ilość miejsca w 3 rzędzie jest imponująca. Amerykanie powinni polubić ten model :)

 
Top