ArturKorzen
Zadomawiam się
Nie ciągnie powyżej 151 km/h bo prędkość max jest ograniczona do 150Bez klimy natychmiast zaparowuje szyby. Ja niezależnie od samochodu klimatyzacji używam cały rok. Czujnik martwego pola wariuje. Powyżej 115 km/h zużywa dużo prądu i nie ciągnie powyżej 151 km/h. Średnia 54 km/h to trzeba mieć nerwy na taką wolną jazdę. Przejechałem już 5000 km w 1,5 miesiąca. Płaciłem tylko na Ukrainie za ładowanie. W PL tłok na bezpłatnych ładowarkach. Najlepiej jest na Litwie, bo ładowarki 50 kW za darmo.
Jakie prądy są do uzyskania na publicznych ładowarkach? Ja jedynie na AC się ładowałem, więc ciekawe czy 100kW na DC jest do osiągnięcia...?
Co do moich doświadczeń - asystent utrzymania pasa ruchu (nie mylić z Drive Assist) to rzeczywiście działa bardzo agresywnie i wręcz spycha mnie na przeciwległy pas ruchu na drogach lokalnych, ostatnio jadąc nad jeziora czy nad morze lokalnymi na Kaszubach drogami po prostu to wyłączałem bo system aż szarpał mi kierownicą - szczególnie jak się miałem minąć z samochodem jadącym z naprzeciwka.
Drive Assist - użyteczny chyba tylko na eskach czy autostradzie, no może jeszcze w korku się czasem przyda, ale na drogach lokalnych przy pokonywaniu szykan auto gubi tor jazdy i trzeba reagować.
Asystent martwego pola - rzeczywiście aktywuje się mi np podczas deszczu albo przy mijaniu samochód jadących z naprzeciwka. Aczkolwiek mocno mi to nie przeszkadza.
Automatyczne światła drogowe - nie miałem problemów.
Asystent parkowania - nie kontaktowałem się z serwisem jeszcze w tej sprawie.