Ja uważam że polityka pojemności baterii instalowanych w Tesli3 jest optymalna.
SR z LFP ładowane do 100% daje komfort w codziennej eksploatacji wokół komina z nieznacznym utrudnieniem w trasach.
LR sprawdza się już jako auto w częste trasy, a na codzień ładowanie do 80% na jazdy wokół komina.
Instalowanie mniej wydajnych napędów z mniejszymi bateriami niż w SR powoduje, że auto wokół komina jest OK, ale dłuższe trasy wymagają zmiany myślenia, trudnego dla większości użytkowników ICE.
Kluczem do poprawy tego ostatniego będzie poprawa infrastruktury ładowania (koniecznie huby przy trasach w miejsce pojedynczych punktów)
SR z LFP ładowane do 100% daje komfort w codziennej eksploatacji wokół komina z nieznacznym utrudnieniem w trasach.
LR sprawdza się już jako auto w częste trasy, a na codzień ładowanie do 80% na jazdy wokół komina.
Instalowanie mniej wydajnych napędów z mniejszymi bateriami niż w SR powoduje, że auto wokół komina jest OK, ale dłuższe trasy wymagają zmiany myślenia, trudnego dla większości użytkowników ICE.
Kluczem do poprawy tego ostatniego będzie poprawa infrastruktury ładowania (koniecznie huby przy trasach w miejsce pojedynczych punktów)