JuicePass - wątek

vwir

Pionier e-mobilności
Dobra, testy w toku. Pierwsze podladowanie na e.on (Vyskov, CZ) nie odpaliło. Karta w telefonie nie dała rady (ładowarka nie potrafiła się zautoryzować). Druga próba odpalenia z apki - w apce wystartowała sesja, ale ładowarka dalej twierdziła, że nie mam autoryzacji i nie ruszy. Na szczęście RFID GreenWay zadziałał i się podładowałem trochę.
W apce Enel cały czas twierdził, że trwa ładowanie (pomimo że już odjechałem) i nie potrafił rozłączyć sesji (error ileśtam). Musiałem zgłosić do supportu (z apki) i rozłączyli (chyba) zdalnie.
Trasę w ABRP wyznaczyłem po Ionity (oprócz pierwszego podładowania). Teraz na drugim postoju (Ionity, Pavov, CZ) pierwsze podejście takie, że karta z apki nie działa. Próbuję odpalić z mapy w apce - ale pomimo 4 wolnych ładowarek pokazuje tylko jedną z innym numerem. Przeparkowałem pod nią, wybrałem z apki, uruchomiłem ładowanie w apce i Ionity zaskoczyło, sugerując podpięcie kabla. Działa :D
No kurna jakbym sam to napisał :D
Identyczna sytuacja z pierwszym ładowaniem, tyle że na Słowackim greenwayu. Support pomógł o 3 w nocy (!), usunął zablokowaną sesję i potem już wszystko działało. Dwa ładowania na Ionity, dwa na EnbW, wszystko działa. Ale apka ssie. Przydałaby się karta rfid.
 

Klaxxn

Zadomawiam się
U mnie od 2 tygodni pokazuje, ze w pakiecie 320 kW mam do wykorzystania 0. Tak pokazywało jak miałem nie wykorzystałem nic, po 2 tygodniach od zakupu pakietu i doładowaniu 100kW wciąź pokazuje 0/320 kW. Macie jakiś sposób żeby sprawdzić stan wykorzystania pakietu? I upewnić się, że kW są pobierane z pakietu, żeby zaraz moja karta nie została obciążona...
 
Last edited:

abes99

Posiadacz elektryka
Może zgłoś do supportu w apce? Jak widać działają nawet sprawnie ;)

U nas trasa do przebiegła pomyślnie, szlakiem Ionity. Praktycznie jechaliśmy zgodnie w wytycznymi ABRP, nie chciało mi się szukać innych opcji. 970km zrobione, przelotowa 140km/h gdzie się dało. Przy niższych prędkościach ładowań mniej, ale dłuższe. ABRP nie pokazywał większych czasowych różnic względem wolniej, w jazda mniej nużąca. Na całość zeszło 13h, ale te kilka razy w roku można sobie na to pozwolić, choć ładowań niestety sporo. Następny elektryk z lepszym ładowanie będzie ;)
 

Attachments

  • Screenshot_2023-04-29-19-50-33-14_6f9f4db328592ba8f3b358264e230797.jpg
    Screenshot_2023-04-29-19-50-33-14_6f9f4db328592ba8f3b358264e230797.jpg
    385,7 KB · Liczba wyświetleń: 22
  • IMG20230429052908.jpg
    IMG20230429052908.jpg
    3,1 MB · Liczba wyświetleń: 26

cooler

Pionier e-mobilności
Szybkie pytanie: mam u nich konto od roku, teraz przy opcjach płatności mam tylko pay per use basic: co muszę zrobić by móc wykupić abo na 320kWh?
 

3skowy

Zadomawiam się
Szybkie pytanie: mam u nich konto od roku, teraz przy opcjach płatności mam tylko pay per use basic: co muszę zrobić by móc wykupić abo na 320kWh?
Przeinstaluj appkę (albo wymaż jej dane), otwórz ją i zaloguj się nie dając jej dostępu do aktualizacji. Wybierz Włochy jako kraj. Kup abonament => Możesz dać dostęp do lokalizacji.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Przeinstaluj appkę (albo wymaż jej dane), otwórz ją i zaloguj się nie dając jej dostępu do aktualizacji. Wybierz Włochy jako kraj. Kup abonament => Możesz dać dostęp do lokalizacji.
Nie dawaj dostepu do lokalozacji ;)
 

viallos

Pionier e-mobilności
Na całość zeszło 13h, ale te kilka razy w roku można sobie na to pozwolić, choć ładowań niestety sporo
TM3LR 1230km na 4 ładowania w
12h. Byłoby sporo szybciej jak bym jechał nocą a nie w dzień ze względu na duże korki na autostradach w DE.
 
Last edited:

aadamuss

Posiadacz elektryka
Jednak nie udało mi się odpalić Ionity na wirtualnej karcie w telefonie. Ładowanie na SuC które było obok trwało nie dużo dłużej niż próba odpalenia EnelX. Czekam na kartę 😀
 

abes99

Posiadacz elektryka
Jednak nie udało mi się odpalić Ionity na wirtualnej karcie w telefonie.
Mi też się nie udało 3 razy (pisałem wyżej). Ale poprzez wybranie ładowarki z mapy (trzeba uważać na poprawny numer słupka) mi już ruszało za każdym razem ;)
 
Top