Juniper - czy warto czekać?

Patrizio17

Fachowiec
W temacie dyskusji: przymierzam się do 3, testówka była spóźniona, więc dali mi Y LR RWD, po nim wsiadłem do Highlanda, a następnie do naszej EV6. Moim zdaniem absolutnie warto czekać, design i zawieszenie 3 są dla mnie dużo lepsze, EV6 też na 20 zdecydowanie lepszy komfort niż Y na 19.
 

daniel

Señor Meme Officer
A jak masz ladowarke… dojezdzam do domu na 2% wpinam i mam w nosi
Dokładnie. Nawet byle gniazdko już dużo daje. (Sprawdzić czy nie zimą na dworze.)
Jeszcze przy cenach na publicznych ładowarkach to się może okazać, że nawet droższa taryfa jest tańsza od ładowarki i bardziej się opłaca ładować przez 24h.
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
nie mam jeszcze dzieci ale planuje miec w ciagu roku pierwsze i wiem ze z TM3 to bedzie meczarnia, jakis wozek, gondola, rowerek etc przeciez upchac to w bagazniku TM3 bedzie bardzo ciezko.
Racja, przy 1 dziecku miałem kombiaka w serwisie parę miesięcy i jeździłem przez ten czas A6 w sedanie, jakoś się przemęczyłem, ale nie polecam.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ja rok jeździłem TM3 jako główne auto najpierw z jednym dzieckiem potem w trakcie się pojawiło drugie. Do bagażnika mieściłem gondolkę ze stelażem + rowerek woom2. Wiadomo że Y jest wygodniejszy i bardziej prorodzinny, ale cholera jasna, TM3 to też świetne rodzinne auto, nie nazwałbym jego używanie męczeniem się w konfiguracji 2+2. Po prostu nam już wszystkim się w łbach poprzewracało. Teraz oddaje TM3 i będę wracał do niego myślami z sentymentem, bo przyjemność z jazdy i prowadzenie naprawdę na wysokim poziomie.
 

daniel

Señor Meme Officer
Racja, przy 1 dziecku miałem kombiaka w serwisie parę miesięcy i jeździłem przez ten czas A6 w sedanie, jakoś się przemęczyłem, ale nie polecam.
Przy jednym dziecku - Skoda Octavia liftback i było mnóstwo miejsca. Dwumetrowe szafy bez rozkładania wchodzą po złożeniu siedzeń, rower. Co tam nie wejdzie.
Przy drugim - Model 3, ale najpierw sprawdziłem czy wejdzie wózek + walizki.
Nie rozumiem dlaczego sedan w ogóle zyskał popularność. Amerykanie chyba nie wynaleźli hatchbacków ani kombi i wpadli w SUViecką gąłąź ewolucji, a teraz nie mogą się z niej wycofać, bo pełno czołgów jeździ po drogach, więc każdy krok do tyłu w temacie rozmiaru to narażanie się na niebezpieczeństwo.
Gdyby TM3 była liftbackiem jak Octavia to zjadłby pewnie nawet TMY w Europie.
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Montuj ladowarke w garazu, bez tego to tylko na poczatku sie wydaje ze jest tak fajnie.
Podam Ci taki przyklad, wracasz sobie z nad morza do Warszawy po drodze miales ladowanie wiec juz jedziesz 4h i zmeczony z dzieckiem masz dwie opcje… albo stajesz na drugie ladowanie na 15minut zeby miec auto pod blokiem z bateria na 50% albo dojezdzasz do domu na 10% wypakowujesz sie i zamiast odpalac browara, siadasz do auta i jeszcze jedziesz ladowac sie, na co tracisz kolejne 45minut z dojazdami…
A jak masz ladowarke… dojezdzam do domu na 2% wpinam i mam w nosie :)
Bezdyskusyjnie wygoda, tylko za 15k pln jak w perspektywie jest przeprowadzka za 2l to średni deal. Od ponad roku jeżdżę YLR bez własnej ładowarki w garażu podziemnym. 500m od mieszkania mam kilka słupków AC, 1km DC 140kW, po powrocie z trasy zazwyczaj podpinam na drugi dzień, ale ostatnio zdarzało się i bezpośrednio po powrocie, ale dla mnie to w sumie max 20 minut licząc ze spacerem w obie strony więc no problemo.
 

kswad12

No to z prądem
Przy jednym dziecku - Skoda Octavia liftback i było mnóstwo miejsca. Dwumetrowe szafy bez rozkładania wchodzą po złożeniu siedzeń, rower. Co tam nie wejdzie.
Przy drugim - Model 3, ale najpierw sprawdziłem czy wejdzie wózek + walizki.
Nie rozumiem dlaczego sedan w ogóle zyskał popularność. Amerykanie chyba nie wynaleźli hatchbacków ani kombi i wpadli w SUViecką gąłąź ewolucji, a teraz nie mogą się z niej wycofać, bo pełno czołgów jeździ po drogach, więc każdy krok do tyłu w temacie rozmiaru to narażanie się na niebezpieczeństwo.
Gdyby TM3 była liftbackiem jak Octavia to zjadłby pewnie nawet TMY w Europie.
100%.
U mnie dwójka dzieci (level 0 i level 2) i do TM3 się mieścimy. Jakby była liftbackiem to byłaby już wgl magia.
Ale: wtedy staje się auto konkurencja dla modelu S
 

eimi

Pionier e-mobilności
Dla nas sedan miał jedną zaletę która wyszła w trakcie - odgrodzona przestrzeń bagażowa. Ładujesz i się nie martwisz że w razie W wszystko będzie latać po aucie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja rok jeździłem TM3 jako główne auto najpierw z jednym dzieckiem potem w trakcie się pojawiło drugie. (........}, TM3 to też świetne rodzinne auto, nie nazwałbym jego używanie męczeniem się w konfiguracji 2+2.

Po prostu nam już wszystkim się w łbach poprzewracało. (.....)
Maluchem 2+2 na wczasy do Pogorzelicy sie jechało , plus w środku telewizorek kineskopowy bo w kempingach nie było
 
Top