Juniper - czy warto czekać?

JM&JM

Posiadacz elektryka
Maluchem 2+2 na wczasy do Pogorzelicy sie jechało , plus w środku telewizorek kineskopowy bo w kempingach nie było
Wprawdzie nie 2+2 ale 2+1 też jeździłem 126p w tamte okolice do Wisełki i to ze sprzętem kempingowym m.in. namiot, materace, śpiwory, etc. Sam się zastanawiam jak to wszystko się mieściło? Teraz namioty większe, dodatkowy przedsionek, kuchnia, kajak, gadżety... 2 osoby na styk mogą się zapakować do Y na wakacje w Chorwacji
 

daniel

Señor Meme Officer
No właśnie. Elon mógłby wstawić taką kanapę do TM3, to bym nie miał problemu z wyborem następnego BEV. A tak jest, i nie mogę spać po nocach :)
W ogóle Model 3 to moim zdaniem biedny kuzyn Tesli. Wiele rzeczy w nim wykastrowali.
Normalną klapę bagażnika, kabinowe filtry powietrza, tylną kanapę, opcję domontowania haka dodali dopiero w HL.
Zdaje się, że w RWD wyciągali tylny stabilizator bo niby lżejszy niż LR.
 

inter

Pionier e-mobilności
H
W ogóle Model 3 to moim zdaniem biedny kuzyn Tesli. Wiele rzeczy w nim wykastrowali.
Normalną klapę bagażnika, kabinowe filtry powietrza, tylną kanapę, opcję domontowania haka dodali dopiero w HL.
Zdaje się, że w RWD wyciągali tylny stabilizator bo niby lżejszy niż LR.
Chyba myślisz o filtrze HEPA, bo filtry kabinowe są, a co chcesz od tylnej kanapy?
Przeciez waga obu SR i LR jest prawie taka sama ledwo 60 kg różnicy.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

inter

Pionier e-mobilności

eimi

Pionier e-mobilności
Mam wrażenie że w TM3 tylna kanapa jest wygodniejsza dla dorosłych, ale mniej praktyczna dla dzieci. W TMY foteliki montuje się bardziej na zewnątrz i po środku zostaje więcej miejsca niż w TM3 a do tego można położyć środkowe oparcie i jest przejście do bagażnika. I to wszystko mimo że szerokość obu kanap jest dokładnie taka sama. A i jeszcze w TMY jest regulowane pochylenie oparcia.
 

SokolEV

Posiadacz elektryka
mialem na noc Y AWD LR z przebiegiem 1200km i obecnie jezdze bmw g20 ze sportowym zawieszeniem na profilu 35mm, dla mnie Y prowadzi sie bardzo dobrze, w zakretach nie czuc ze ma sie zaraz przewrocic a mam porowaniue do auta ktore slynie z zakretow etc czasem czulem ze prowadzeie jest troche balonowe ale to wkoncu suv o masie prawie 2000kg, natomiast pozycja za kierownica jest o niebo przyjemniejnejsza niz TM3, wyciszenie jest bardzo ok do 120 powyzej bylo dosc glosno ale na szczescie audio daje rade :)
Podobne mam wrażenia po przesiadce z MB CLA. Fakt, Y nie jest najbardziej komfortowym autem i najlepiej wyciszonym, ale jak się ktoś przesiada ze sportowego zawieszenia i też mizernego wyciszenia, jak u mnie, to to tak nie przeszkadza. Wszystko zależy od punktu odniesienia.

nie mam jeszcze dzieci ale planuje miec w ciagu roku pierwsze i wiem ze z TM3 to bedzie meczarnia, jakis wozek, gondola, rowerek etc przeciez upchac to w bagazniku TM3 bedzie bardzo ciezko. No i dodatkowo w Y mamy swietny dostep do auta, zeby wejsc albo np wlozyc dziecko etc nie trzeba sie schylac, po kilku latach w bmw i mimo mlodego wieku <30 mam juz czasami dosc takiego niskiego auta na daily. jedyne co mnie martwi to wlasnie ta zwrotnosc bo nie wiem jak bedzie kiedys na jakis ciasnych zakretach etc..
To jest główny powód, dla którego zmieniam auto, i pewnie zmienię na Y finalnie. CLA jako auto rodzinne, co prawda, jak na usportowione coupe, jest zaskakująco nieźle, ale porównanie z rodzinnym SUVem to niebo a, ziemia. Jeśli chodzi przestrzeń w środku, to Tesla Y ma niewielu konkurentów w tym przedziale cenowym. Nie tylko elektrycznych, ale w ogóle.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

daniel

Señor Meme Officer
Chyba myślisz o filtrze HEPA, bo filtry kabinowe są, a co chcesz od tylnej kanapy?
Przeciez waga obu SR i LR jest prawie taka sama ledwo 60 kg różnicy.
Tak, wielki filtr HEPA i Biohazard mode. Tylna kanapa dzieli sie na dwie części, a nie trzy.
Pamiętam jeden film wideo na YT z mechanikiem Juergenem AT Zimmerman, gdzie montował tylny stabilizator, którego fabrycznie nie było, ale nie chce mi się teraz tego szukać.
 
Top