Ale wiecie, że Teslę można ładować na dowolnej ładowarce? Można omijać Superchargery szerokim łukiem jeśli kto chce i Tesla nic nie zarobi. Obecnie trzeba przyznać, że oferta cenowa na Superchargerach jest bardzo atrakcyjna i jedynie życzylibyśmy sobie więcej punktów. Spójrzcie na dostępne punkty ładowania w krajach zachodnich. Można wybierać i przebierać, na MOP-ach jest kilku operatorów itp. Raczej w tę stronę to będzie szło niż w monopol..
a to kompletnie nie wyklucza stwierdzenia
@cooler. Taka prawda, Elon już wspominał, że nie widzi sensu w pojemniejszych bateriach. Ma to oczywiście sens ze względu biznesowego. To taki kompromis. Który jedynie klienci mogą zmienić. A żeby mogli to zrobić potrzebna jest zdrowa konkurencja.
A ta nie bardzo chce się wychylać, bo prawa rynku są jakie są...wprowadzenie produkty "przełomowego" zbyt wyróżniającego daje oczywiście zastrzyk gotówki, ale w długiej perspektywie jest odwrotnie, bo oczekiwania są na kolejny taki produkt a jeśli poprzeczka jest zbyt wysoko - to się mści.
Stąd kolejne ulepszenia Tesli są... jakie są. Trend ten jest w każdej branży od elektroniki po skarpety. Jak ktoś się wychyla to ktoś bogatszy sporwadza firmę do pionu

wykupując czy w inne bardziej cywilizowane sposoby.
Wniosek, bateria 95kWh jest mało prawdopodobna, liczę na 82kWh a może 85...
Bo dysproporcja między Standard a Long range jest żenująca.