0, 25%, 50%, 75% i 100%Włącz wyłącz czy ma jakieś stopnie?
0, 25%, 50%, 75% i 100%Włącz wyłącz czy ma jakieś stopnie?
Miło.0, 25%, 50%, 75% i 100%
Już zależy raczej od inwencji twojej jak chcesz tego używać czy z pokrętłem czy z przyciskami czy z telefonu. Montaż to raczej groszowa sprawa patrząc jak to nieskomplikowane.Miło.
Jaki koszt takiego dodatku, wraz z instalacją niewłasnoręczną?
To działa po BT, czy jakoś inaczej?
Jak z telefonu?Już zależy raczej od inwencji twojej jak chcesz tego używać czy z pokrętłem czy z przyciskami czy z telefonu.
To działa po BT, czy jakoś inaczej?Montaż to raczej groszowa sprawa patrząc jak to nieskomplikowane.
Jak z telefonu?
Chodzi mi o zastąpienie łopatek, czyli maksymalnie łatwe używanie podczas jazdy.
Tylko przyciski wchodzą w rachubę, na kierownicy lub pod nią.
Masz jakieś screeny jak to wygląda?
To działa po BT, czy jakoś inaczej?
Gdy zechcesz przestać korzystać z domyślnie ustawionego trybu żeglowania (najbardziej oszczędna i wygodna jazda).W jakiej sytuacji przydaje się redukcja rekuperacji?
Jak masz one pedal drive i myślisz jak jedziesz to machanie jakimś łopatkami to kuriozum.Gdy zechcesz przestać korzystać z domyślnie ustawionego trybu żeglowania (najbardziej oszczędna i wygodna jazda).
Np. gdy się do kogoś (albo zakrętu) zbliżasz.
Wtedy wybierasz łopatkami jak bardzo auto ma zwalniać.
Po manewrze przywracasz zero (zbędnej) rekuperacji.
Ona ma być TYLKO wtedy gdy jej potrzebujesz w danym momencie.
Akurat co do tego co napisałeś uważam za totalnie bez sensu i wprowadza dodatkowy zupełnie zbędny element obsługi pojazdu. Rozumiem że ktoś woli jechać na 75 proc czy 50 bo się lepiej czuje jak wolniej zwalnia albo wcale. Ale żeby to przełączać podczas jazdy to jakiś absurdalny i masochistyczny pomysł z całą pewnością wymyślony przez jakiegoś VW czy innego legacy który chce obrzydzić ludziom BEV.Gdy zechcesz przestać korzystać z domyślnie ustawionego trybu żeglowania (najbardziej oszczędna i wygodna jazda).
Np. gdy się do kogoś (albo zakrętu) zbliżasz.
Wtedy wybierasz łopatkami jak bardzo auto ma zwalniać.
Po manewrze przywracasz zero (zbędnej) rekuperacji.
Ona ma być TYLKO wtedy gdy jej potrzebujesz w danym momencie.