KIA EV3 - cennikowa porażka w Polsce. Czy Tesla zdominuje rynek?

lookash_c

Pionier e-mobilności
Poważnie?
Tak, nasze e-Niro (wersja L) ma elektryczne sterowany fotel kierowcy, ale bez pamięci ustawień. Pamieć miała tylko wersja XL.
Ale nadal kilka sekund przy wsiadaniu to nie powód do wydania kilkudziesięciu tysięcy.
Ręcznie szybciej przestawisz fotel niż elektrycznie.
Ale po doświadczeniach z Niro pamięć ustawień foteli to był niemal "must have" w kolejnym aucie. Szkoda tylko, że w Buzzie ustawienia lusterek nie są powiązane z ustawieniami fotela.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zdaje się, że w Europie aktualnie BMW sprzedaje najwięcej elektryków. Widoczny jest raczej stopniowy spadek udziałów Tesli w rynku niż dominacja. TM3 jest już zwyczajnie dość stary, same liftingi nie pozwolą być liderem w nieskończoność. I nie pomijałbym BYD w tych rozważaniach. Mają gigantyczny kapitał i determinację. I na tle reszty bardzo dobre ceny.
W poprzednim miesiacu… przyplynie statek z TM3 i znow BMW spadnie…
 

Runior

Zadomawiam się
Ceny faktycznie są mocno rozczarowujące. Widać dla importera dotychczasowa polityka cenowa była prawidłowa. Najpierw cena z kosmosu, a potem wyprzedaże.
Jestem ciekaw czy pojawienie się EV3 wpłynie na sprzedaż Niro EV, którego wady poniekąd obnaża.
Niestety, w tym segmencie konkurencja jest marna, więc pozostaje czekać rok labo dwa na ruch Tesli.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Ceny faktycznie są mocno rozczarowujące. Widać dla importera dotychczasowa polityka cenowa była prawidłowa. Najpierw cena z kosmosu, a potem wyprzedaże.
Jestem ciekaw czy pojawienie się EV3 wpłynie na sprzedaż Niro EV, którego wady poniekąd obnaża.
Niestety, w tym segmencie konkurencja jest marna, więc pozostaje czekać rok labo dwa na ruch Tesli.
no niestety, zapowiedzi dawały nadzieję na przełamanie prymatu Tesli a rzeczywistość coraz bardziej przybiera rubaszny kształt Elona i musimy się w to wpasować ;)
 

OldSeb

Zadomawiam się
Ręcznie szybciej przestawisz fotel niż elektrycznie.
Zdalnie nie przestawisz, do tego lusterka i kolumna kierownicy przypisane do pamięci i kluczyka (lub telefonu). Doceni każdy kto się z małżonką często wymienia za kółkiem, dla mnie must have w każdym nowym aucie. Oczywiście nie zapłacę za to 40 tysięcy, może po prostu spojrzę na inną markę gdzie jest to sensowniej wycenione...
 

Euronymous

Zadomawiam się
Będzie jak z Niro, EV6, Koną czy Ionikiem. Najpierw cena zaporowa, potem wielkie "rabaty/obniżki" po 50-100k. Kto nie chce płacić podatku od nowości czy "ceny katalogowej", powinien sobie spokojnie poczekać.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zdalnie nie przestawisz, do tego lusterka i kolumna kierownicy przypisane do pamięci i kluczyka (lub telefonu). Doceni każdy kto się z małżonką często wymienia za kółkiem, dla mnie must have w każdym nowym aucie. Oczywiście nie zapłacę za to 40 tysięcy,
No właśnie.
może po prostu spojrzę na inną markę gdzie jest to sensowniej wycenione...
A są takie?
Bo osobiście, zdecydowanie wolę posiadać dźwignie i przyciski, okupione brakiem elektryki w fotelu.
Jedyne co w nim jest MUST HAVE to podparcie lędźwiowe, regulowane choćby ręcznie.
BTW: MG4 ma elektrykę foteli z pamięcią?
Bo chyba na tym kończy się konkurencja wobec Ev3 LR.
Cała reszta to inne segmenty, albo dużo droższe.
 
Last edited:

paradox

Pionier e-mobilności
Syndrom odrzuconego kochanka...
eee, zwyczajne rozczarowanie skopanym marketingiem KIA. tyle kasy wyrzuconej w błoto a na końcu i tak klient z łapanki za to zapłaci. gdzie tu sens i logika? kto zrozumie koreańczyka? niech się grzeją z tymi fałszywymi promocjami.
 
Top