KIA EV3 - cennikowa porażka w Polsce. Czy Tesla zdominuje rynek?

inter

Pionier e-mobilności
Ogólnie ta „negocjowalność cen” to coś co mnie tak zawsze przy zmianie auta irytuje że głowa mała :) bo nie możesz porównać po prostu jak człowiek. Musisz dowiedzieć po 2-3 dealerów, jak cymbał przedstawiać im krzyżowo oferty i się bawić w jakieś podchody żeby nie czuć się frajerem zrobionym na siano. A i tak zawsze pozostaje niepewność czy nie szło zejść bardziej :D to jest jakaś straszna patologia rynku automotive. Jak chce kupić komputer to szukam oferty w sklepie i biorę. Nawet mi do głowy nie przyjdzie negocjować - jak mi się nie podoba cena szukam gdzieś indziej. W Tesli też - jest ta cena i jak kupię to gorzej poczucie się po ewentualnej obniżce ceny. Ale mogę uniknąć tych ceregieli. Mini chyba też miało wprowadzić nienegocjowalne ceny ale to upadło prawda?
Kiedyś tak było w Suzuki, zero rabatowania ew wrzucili dywaniki i jeszcze jakies pierdoły.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Ogólnie ta „negocjowalność cen” to coś co mnie tak zawsze przy zmianie auta irytuje że głowa mała
no to nie leży w europejskim guście i chyba koreańce o tym nie zdążyli się dowiedzieć. jak mam ochotę się potargować to lecę do arabusów i mogę się cały dzień targować dla sportu i wypoczynku wakacyjnego ale u nas to jest bezsensowne.
 

solik

Pionier e-mobilności
Dlatego Mini (pewnie tez niebawem BMW) przeszlo na sprzedaz online, jedna cena w calej polsce, demowki rozdaje centrala a salon to punkt odbioru :) no ciekawe od kogo odgalili
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Dlatego Mini (pewnie tez niebawem BMW) przeszlo na sprzedaz online, jedna cena w calej polsce, demowki rozdaje centrala a salon to punkt odbioru :) no ciekawe od kogo odgalili
No ale to jest kurde jedyne rozsądne podejście jakie potrafię zaakceptować po tym jak kultura targowiska umarła nad Wisłą :D
 

Jobski

Zadomawiam się
Co takiego ma to EV3 Business Line za to 206k, czego nie ma Tesla 3 RWD? Ach.. już wiem...
- Sporo mniejszy bagaznik
Tak tylko wsadź do tego większego bagażnika coś o większych gabarytach, życzę powodzenia

Porównywanie wszystkiego do tesli jest kompletnie bez sensu.
Poleciłbym porównywanie do innych tradycyjnych producentów.
A porównując do startowego cennika Niro EV nie jest tak źle.
 

Pedr

Posiadacz elektryka
Ja chyba jestem stary, gdyż dla mnie negocjacja cen jest czymś zupełnie naturalnym, oczywiście przy zakupie pewnych towarów lub usług. Dealerzy Kia to oddzielne firmy, które konkurują ze sobą. Dlaczego z tego nie skorzystać? Patrząc na ten chory cennik, widzę tylko propozycje (jak na OtoMoto). Gwarantuję, że kilka miesięcy po premierze znajdą się dealerzy, którzy zaoferują znacznie przystępniejszą cenę. Klient na tym zyska, a kto mniej zarobi to już nie moje zmartwienie 😉
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jedyna zaletą jest taka że będzie grupa chętna na golasa bez pomp ciepła i tych wszystkich opcji które nawet w kia stały Die realnie standardem (podgrzewana kierownica czy fotele)
Pakiet Winter kosztuje 1500 zł, więc łatwo można doliczyć i nie robi różnicy.
A elektryka w fotelu jest potrzebna jak umarłemu kadzidło - można się obyć.
 
Top