Bronek

Pionier e-mobilności
Poradnik jak wrzucić kierunek :) świat się kończy :)
Co raz więcej osób nawet do młotka wymaga instrukcji.

A i Tesli na drogach się namnożyło, to też więcej jest ich właścicieli takich bardziej "niepełnosprytnych" , co czasem widać, słychać i czuć.
Koła też od razu nie było, a do dzisiaj bidet to tajemnicze urządzenie i jego popularność i wdrożenie w kraju przypomina pojawienie się wolantu.
Na początku jest to dziwnie a czasem wydaje się zbyteczne Wielu będzie nawet zawsze tęsknić za liściem...
Bywają też tacy hejterzy, co nie dotknęli i nie widzieli krytykowanych przez siebie rzeczy czy czynności, ba nie mieli nawet takiej okazji, ale z uporem maniaka twierdzą iż tego czegoś zrobić nie można.

A sam zanim stałem się taki cwany, to kilka razy zjechałem z ronda bez pokazania tego zamiaru. Yoke jak ekran w aucie wymaga jednak nowych nawyków. Jeźdze też z Yoke z badylkami po dawnemu i to też inna bajka.
Sądzę że jest to podobnie jak podczas nauki prowadzenia auta. Też to trzeba było albo pokazać albo gdzieś zobaczyć . W genach jeszcze nie mamy
Ja wiem ze my jesteśmy Narodem bohaterskim i wszystkiemu dajemy radę. W TVP o tym mówią codziennie, więc to dla milionów takich bohaterów jest ten pokaz. :) Pokaz siły, bo Polak potrafi.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Co raz więcej osób nawet do młotka wymaga instrukcji.
jak dostaniesz mlotek ktory w polowie uchwytu ma gumowy przegub i zamiast w gwozdzia tluczesz sie w palec to instrukcja raczej jest niezbedna

podobnie tu - jak juz bylo 100x pisane - zeby uzywac joka to uklad kierowniczy musi byc do tego przystosowany (jak np w lexusie)
jak nie jest (jak w tesli) to jest po prostu uciete na chama czesc wienca kierownicy i mnostwo marketingu
dokladnie tak jak w latach 90 ucinalismy kierownice w polonezach nasaczeni seria "knight rider"

a te poradniki na yt tylko to potwierdzaja - i nie ma co zaklinac rzeczywistosci ze jest inaczej
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jest jak jest i tyle. Ja nie zaklinam lub nie krytykuję czegoś czego nie mam. Często coś jest lepsze.
Jedno jest takie, drugie inne ale i jednym i drugim da się posługiwać. YOKE wsadzi ja te skrzydła i, 2, 6 do setki w SUVie dla jaj. A ludzie lubią takie jaja.. Przynajmniej niektórzy. Coś za coś, raczej jak zwykle rynek zdecyduje jak z EV.

Dlatego jedni mają Fabię inni Audi, jedni używają Makity inni Praksida. Czasem to co dla jednych bywa lepsze, innym nie pasuje
Pó prostu sprawdziłem , aby nie wleźć na minę. W Trójce nawet zostawiam i mam to teraz w obu autach i trzeba z tym żyć, bo to co dała TESLA jest gorsze od Yoke w innych autach., nie znaczy że nie jest ogóle dobre.. Może powinno być lepsze? Może zmienią? Oprogramowaniem?

W tym filmiku pokazuję jak ja sobie radzę z moim zdanie jedynym newralgicznym punktem w korzystaniu z wolantu jako takiego. Jak ja stosuję kilka nowych działań, które wcale nie są jakieś dziwne lub skomplikowane.
Ilu to w normalnej kierownicy to robi idiotyczne ruchy rękami przy manewrach ? I jakoś żyją Itp.
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
Jest jak jest i tyle. Ja nie zaklinam lub nie krytykuję czegoś czego nie mam.
argument u dudy - nie tzreba czegos miec zeby wiedziec czy jest dobre czy zle
to ze (jakos) dziala - tez nie jest argumentem za
jest ok jak sa normalne warunki jazdy, problem sie zacznie przy koniecznosci wykonania naglego manewru
zgadnij czemu przy biciu rekordu na nürburgringu kierowca zamienil joka na normalna kierownice? no przeciez to takie dobre

masz, uzywasz, cieszysz sie - szczerze gratuluje

ale w tej wersji joke w tesli to zart
 

Doktor

Posiadacz elektryka
Jak ktoś jeździ na codzień jak na torze wyścigowym, to rzeczywiście nie polecam wolantu. Natomiast zgodnie z przepisami jest jednak wygodnie i wydaje mi się, że również bezpiecznie.
Mnie tylko wkurza klakson po prawej, już raz go włączyłem przy parkowaniu. Oraz autopilot na rolce, która w trójce służyła do komend głosowych.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Jak ktoś jeździ na codzień jak na torze wyścigowym, to rzeczywiście nie polecam wolantu.
nie musisz jezdzic jak po torze - wystarczy ze bedziesz sie toczyl 30kmh i ci z boku cos wyskoczy - pies, kot, dziecko, seba w tedeiku - i lepiej zebys nie musial sprawdzac co w takiej sytuacji zrobia twoje rece
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
nie musisz jezdzic jak po torze - wystarczy ze bedziesz sie toczyl 30kmh i ci z boku cos wyskoczy - pies, kot, dziecko, seba w tedeiku - i lepiej zebys nie musial sprawdzac co w takiej sytuacji zrobia twoje rece
Może aktualizacją Tesla wprowadzi opcję pola siłowego? ;-)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak ktoś jeździ na codzień jak na torze wyścigowym, to rzeczywiście nie polecam wolantu. Natomiast zgodnie z przepisami jest jednak wygodnie i wydaje mi się, że również bezpiecznie.
Mnie tylko wkurza klakson po prawej, już raz go włączyłem przy parkowaniu. Oraz autopilot na rolce, która w trójce służyła do komend głosowych.
Dobra... Panowie się wypowiedzieli, a my przejdźmy do meritum
Ja jestem za tym by sobie radzić a nie tylko marudzić. Nagrałem przed chwilą krótki filmik

Kiedyś mikrofon uruchamiało się na ekranie i mi to najlepiej pasowało.
Klakson, ja walę w okolicę nasadą dłoni Tuzobok poduszki. Jest to podobnie jakbym w nią przywalił.
Wycieraczki też inaczej no tak jest i tyle.
Dla mnie to te kierunki są jedynie wymagające
Autopilot mi pasuje
Komendy póki co są gorsze niż w TM3. Menu większe ale też inne. Pożyjemy zobaczymy
Frunk muszę zrobić elektryczny, tylko boję się kupić zestaw. Może znów nie pasować, bo auto świeżynka. A z chińczykami się gada dobrze, tylko oni sami tylko sprzedają nie widząc czasem co. Poczekam na sprawdzone linki.
Brak kick sensora z tyłu to kolejny zonk. Szybko się przyzwyczajam. Ratuje mnie smartwach

TXp lepiej reaguje BT na zegarek niż Trójka
Zawieszenie niebo a ziemia w porównaniu do Tm3

 
Last edited:
Top