Bronek

Pionier e-mobilności
Ciekawe czy sie da to w już wypuszczonych modelach? Bo chociaz sam bronię yoke jako kierownicy z którą da się żyć, to ma ona swoje słabości ewidentne dla kogoś kto bierze ja w dlonie pierwszy raz
 

Jogur

Fachowiec
argument u dudy - nie tzreba czegos miec zeby wiedziec czy jest dobre czy zle
to ze (jakos) dziala - tez nie jest argumentem za
jest ok jak sa normalne warunki jazdy, problem sie zacznie przy koniecznosci wykonania naglego manewru
zgadnij czemu przy biciu rekordu na nürburgringu kierowca zamienil joka na normalna kierownice? no przeciez to takie dobre

masz, uzywasz, cieszysz sie - szczerze gratuluje

ale w tej wersji joke w tesli to zart
dla tego gościa musi być ok, bo ma. i szlus. jak inni to widzą, to znaczy, że źle widzą i nie umiejoo skręcać. a jak się tesla "ugina" i daje opcję kółka, bo wolant w nieprogresywnym układzie to pół-środek, to się naśmiewa. olej go.
 

rav

Posiadacz elektryka
Nie mam jeszcze yoke ale się wypowiem 😁
Wg mnie kierunkowskazy powinny być pod prawym kciukiem przy ruchu prawostronnym, wówczas nie powinno być problemu nawet na małych rondach.

Ciekawe jak Anglicy oceniają kierunkowskazy na małych rondach - wydaje mi się że nie powinni narzekać
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pewnie wtedy bedzie, problem przy skręcie w, 👈. Moim zadaniem dla uproszczenia konstrucji i funkcji, kasy itd, tego nikt nie testował.
Zmienny skok by zredukował obrót, lub jednak wajha albo trzeba ćwiczyć. Okrągła kierownica z przyciskami tego nie zalatwi, ale będzie bardziej na początku przyjazna, bo wiadomo, jest znana.
Problem jest tylko w dlugim skręcie gdzie wolant jest "do gory nogami" i tu potrzebna jest bezmyślna rutyna.
 

rav

Posiadacz elektryka
Problem z kierunkowskazami występuje chyba tylko na małych rondach? Wiec tam akurat skręcasz cały czas w lewo i prawej ręki nie odrywasz od kierownicy - prawym kciukiem wówczas mógł byś wrzucić kierunek?
 
Top