Doktor

Posiadacz elektryka
Ja po TMX Plaid zamówiłem TMS LR i wybrałem też z wolantem. Frajda z jazdy na plus, kierunkowskaz znośny, a przy zmianie pasa nawet wygodniejszy (cały manewr zrobię jedną ręką).
 

daniel

Señor Meme Officer
Ja po TMX Plaid zamówiłem TMS LR i wybrałem też z wolantem. Frajda z jazdy na plus, kierunkowskaz znośny, a przy zmianie pasa nawet wygodniejszy (cały manewr zrobię jedną ręką).
Ze zwykłym kierunkowskazem też robisz to jedną ręką.

To jest jedna z tych rzeczy jak robowąż do podłączania ładowarki do samochodu. Coś co Tesla zrobiła, ale potem nie naciskali na to, żeby to kontynuować. Fajnie, że próbują, ale nie wszystkie pomysły, które wyglądają na świetne, się takie okazują w rzeczywistości.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam ten s3xy przycisk na prawy kierunek, aby w razie gdy mi się orientacja w przestrzeni zaburzy , to go nacisnąć i go już nie używam ( opanowałem ). Ale są momenty gdzie trudno jest wrzucić prawy kierunkowskaz i to nie z powodu że nie wiem gdzie jest , ale sama haptyka nie łapie .
Sprawa druga to klakson , niby teoretycznie mozna go nasadą dłoni włączyć , uderzając lekko z boku ale ten bok tez może być gdzie indziej.
Niemniej jazda z Yoke jest przyjemniejsza niż z normalną ,,tylko to po,prostu jest , jak ze wszystkim , Np. noga w szpilkach a w trampkach . Na Sylwestra wiadomo szpilki, a jazda Teslą to taka sylwestrowa zabawa . Aby bylo milo i tyłek dobrze się kręcił , trzeba pocierpieć .
 
Last edited:

ELuk

Pionier e-mobilności
Yoke jak yoke, dla mnie te haptyczne kierunkowskazy i klakson są mentalnie nie do przejścia.🤔☹️ Czekałem na tą nową Skę, ale liczyłem, że wersja bez yoke będzie miała klasycznie to rozwiązane, ale…. cóż, się nie doczekałem… 😉😂
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak jak Yoke dla Trójki zrobili Ci co, się z ruskimi bratają po cichu , tak i dla Ski zrobią z wajhami o ile będzie na to zapotrzebowanie.
Ale po prawdzie, na razie tylko nieliczni chcą starego typu, gdy juz mają wolant.
Zwykłą też wybierają nowi nabywcy , ale to moim zdaniem jw nie ma znaczenia , bo ksztalt to nie jest wielki problem .
 

Michal

Moderator
Gość z kanały Ditry Tesla pisał, że on i żona nie zmieniliby na zwykłe koło nawet jakby dawali za darmo, więc chyba można się przyzwyczaić do tego wolatnu :p
 

p0li

Pionier e-mobilności
... więc chyba można się przyzwyczaić do tego wolatnu :p
mozna sie przyzwyczaic do sloika w dupie ale ze to jest wygodne to jednak mam inne zdanie
 

p0li

Pionier e-mobilności
Ale po prawdzie, na razie tylko nieliczni chcą starego typu, gdy juz mają wolant.
a masz jakies wsparcie czy tylko tak sobie konfabulujesz?
 

Michal

Moderator
mozna sie przyzwyczaic do sloika w dupie ale ze to jest wygodne to jednak mam inne zdanie
Przyzwyczaić na tyle, że nie chce się zmiany na zwykłą kierownicę. To jest opinia kogoś, kto faktycznie używa takiej wersji, a nie takiego "myśliciela/filozofa" jak Ty :p
 

p0li

Pionier e-mobilności
Przyzwyczaić na tyle, że nie chce się zmiany na zwykłą kierownicę. To jest opinia kogoś, kto faktycznie używa takiej wersji, a nie takiego "myśliciela/filozofa" jak Ty :p
to jest jedna opinia jakiegos anonima z internetu
gdyby to bylo takie zloto to by tesla sie z tego nie wycofala i klasyczne kierownice po 700 dulkow nie znikalyby ze sklepu jak papier toaletowy w covidzie
 
Top