Michal

Moderator
Jednym z motywatorów hejtu w internecie jest czerpanie radości z tego jak inny się produkują żeby wyrazić odmienne zdanie. Dla takich hejtujących to jest jak film - biorą sobie popcorn i cieszą się do ekranu, że wywołali złość u jakiejś grupy osób ;)
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Każdy producent ma „coś za uszami” - jakieś wpadki. Nie ważne czy to Tesla, Citroen, VW, BMW… długo by wymieniać…
@p0li rozebrał w 2017 roku TMS i stwierdził że to złom, inżynierzy Toyoty rozebrali TMY w 2023 roku i stwierdzili „wow”. Wychodzi na to że albo ktoś z nich się pomylił, albo Tesla zrobiła taki progres. Stawiam na to drugie.
Dlatego @p0li nie ma co uogólniać. Citroen też miał w swojej ofercie gówniane silniki czy rozwiązania. Nawet te C4 co posiadasz nie jest idealne, ale świat idzie do przodu.
Jeszcze wracając do Tesli to jedno trzeba im przyznać. Gdyby nie zaparcie Muska to nie jeździł byś teraz e-C4, bo Citroen po wyprodukowaniu C-zero wcale nie chciał iść dalej w tym kierunku. Teraz sytuacja już go zmusiła, choć w ofercie dalej tylko jeden model elektryczny, ale to pewnie przez pozycjonowanie konkretnie tej marki w byłym koncernie PSA
 

Michal

Moderator
Śmiesznie (w sumie to raczej smitno) wyszło, że chwilę po tym jak pisałem o dążeniu Niemiec do utrzymania status quo w sprawie gazu, okazało się, że wciskają oni Europie paliwa syntetyczne i jakieś brednie o blokadach samochodów jeśli używają paliw kopalnych... 🤦‍♂️
Mamy więc kolejny kierunek kombinowania tak jakby ktoś chciał utrzymać finansowanie morderczego ruskiego reżimu.

CIekawe jaka jest efektywność energetyczna tych e paliw? Hmmm... Podobno 16%, koszty w perspektywie może tylko 10x wyższe, a smród w miastach zostanie.
 
Last edited:

lookash_c

Pionier e-mobilności
Jeszcze wracając do Tesli to jedno trzeba im przyznać. Gdyby nie zaparcie Muska to nie jeździł byś teraz e-C4, bo Citroen po wyprodukowaniu C-zero wcale nie chciał iść dalej w tym kierunku. Teraz sytuacja już go zmusiła, choć w ofercie dalej tylko jeden model elektryczny, ale to pewnie przez pozycjonowanie konkretnie tej marki w byłym koncernie PSA
Elektryczna są C4, Berlingo, Spacetourer, Ami.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Elektryczna są C4, Berlingo, Spacetourer, Ami.
No tak, zapomniałem o Ami. W Beringo i Spacetourer to raczej dostawczaki, ale masz racje, są 4 modele. Kurde jak patrzę na DS5 to w ogóle się nie zestarzał, a od premiery minęło już 11 lat. Gdyby był EV z fajnymi parametrami i zawieszeniem wielowahaczowym jak w C5 mkIII to brałbym bez mrugnięcia.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Jednym z motywatorów hejtu w internecie jest ...
...czepianie sie np awatara jak zabraknie argumentow mertorycznych, nieprawdaz?
 

p0li

Pionier e-mobilności
Każdy producent ma „coś za uszami” - jakieś wpadki. Nie ważne czy to Tesla, Citroen, VW, BMW… długo by wymieniać…
ma - i mial bedzie - ale nie o to chodzi
@p0li rozebrał w 2017 roku TMS i stwierdził że to złom, inżynierzy Toyoty rozebrali TMY w 2023 roku i stwierdzili „wow”. Wychodzi na to że albo ktoś z nich się pomylił, albo Tesla zrobiła taki progres. Stawiam na to drugie.
nie ja tylko dwa zamowione biura inzynierskie - i (to co moge powiedziec bez naruszania NDA) chodzilo glownie o to ze w T. duzo mechanicznych zeczy jest zbudowanych na skroty i jest jednorazowych - braki sa nadrabiane softem
a co do modelu Y i toyoty - mam podobne odczucie jak ty - tesa zrobila postep w konstrukcji ale jednoczesnie jednorazowosc konstrukcji wzrosla

jesli komus to pasuje - niech sie cieszy i jezdzi
ja wole miec przewidywane auto a nie kolejna wersje windowsa na kolkach
 

p0li

Pionier e-mobilności
Śmiesznie (w sumie to raczej smitno) wyszło, że chwilę po tym jak pisałem o dążeniu Niemiec do utrzymania status quo w sprawie gazu, okazało się, że wciskają oni Europie paliwa syntetyczne i jakieś brednie o blokadach samochodów jeśli używają paliw kopalnych... 🤦‍♂️
Mamy więc kolejny kierunek kombinowania tak jakby ktoś chciał utrzymać finansowanie morderczego ruskiego reżimu.

CIekawe jaka jest efektywność energetyczna tych e paliw? Hmmm... Podobno 16%, koszty w perspektywie może tylko 10x wyższe, a smród w miastach zostanie.
przy calkowicie odmiennych zdaniach odnosnie tesli z tym co powyzej napisales zgadzam sie w 100% dodatkowo rzucam brzydkimi niemieckimi wyrazami jak widze z jaka udawana troska martwia sie czy przedluzyc dzialanie atomu czy juz wylaczyc :mad:
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Cytryna na prąd kompletnie mi nie pasuje , ale czy ja Ci to dziesiątki i razy wypisuję w wątku o tym aucie (nawet nie wiem czy taki jest o tym samochodzie) ?
Tym bardziej, że tylko to auto widziałem ze dwa razy i czytałem o tym aucie z raz lub dwa . Kompletnie nie jest dla mnie . Parametry itp. Dlatego sie nie udzielam i nie krytykuję nieznanego .

Lubisz Dacię ? Pewnie nie , to może tam też sobie popiszesz ? .Zawsze co dwie tabletki Pyralginy to nie jedna. :)

ps Co innego gdybym byl Citroenem zainteresowany , to bym pytal i dyskutował , zarzucał i domniemywa i weryfikował dane . A le tak co ja wiem o kierownicy "cytryny", jak jej na oczy nie widziałem z bliska nie dotykałem ...
Przecież nie jesteś zainteresowany Teslą ?
Więc to jest hejt jak nic.
.Gdybyś chwalił Teslę , to bym to nazwał "ślepą miłością "
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
Cytryna na prąd kompletnie mi nie pasuje , ale czy ja Ci to dziesiątki i razy wypisuję w wątku o tym aucie (nawet nie wiem czy taki jest o tym samochodzie?
Tym bardziej że tylko toto widzialem ze dwa razy i czytalem o tym aucie z raz lub dwa . Kompletnie nie dla mnie . Parametry itp

alez pisz sobie - czy jest jakis zakaz pisania o samochodzie ktorego sie nie posiada?
a jak tak typowo po polsku chcecie sobie pohejtowac z moich samochodow to mam jestcze nissana i chevroleta - bedzie latwiej jakies argumenty wcisnac

Lubisz Dacię ? Pewnie nie , to może tam też sobie popiszesz .Zawsze co dwie tabletki Pyralginy to nie jedna. :)
nie przywiazuje sie do marek, lubic moge ogorki albo sasiada corki
a za rady lecznicze podziekuje - od razu widac stara szkole - pyralgina i tramki lekiem na wszystkie choroby nie?
 
Top