Myślę ze to kwestia czasu i albo Tesla da możliwość wyboru, albo programowo np cos zrobi z tym obrotem.
Jest to ewidentnie utrudnienie, bo wymaga nauki i znalezienia czasem własnego sposobu.
(......)
Tak proroczo pisałem wyżej i jedno się już ziściło : mamy wybór
Teraz może coś zrobią z przełożeniem?, Nie wiem czy tam jest normalna maglownica czy jakiś patent z silnikiem itp. Nie znam się.. Czy da radę to programowo ustawić ?
Pomimo że jeżdżę na codzień pokonując sporo rond, to są jeszcze momenty trudne. Ja sobie radzę ale każdy wjazd to jeszcze nie są dzialania odruchowe, to w dalszym ciągu wymaga uwagi.
Druga sprawa to parkingi i yoke, kierunkowskazy plus
wybór ekranowy kierunku jazdy.
Tesla dobrze proponuje na ogół pierwszy raz. Mam tą opcję włączoną to jest fajne i działa
Potem już ekran
Są co prawda te ikonki podświetlane ponizej ładowarki ale to jakieś kuriozum. Problem by to się zapalilo i działa tak sobie.
Jak pisalrm brak mozliwosci klikniecia w znak prędkości na ekranie tak jak jest to Tm3 to też wg mnie minus.
Reszta jest zajebista,to przestrzen, wygoda, wentylowanie tyłka, automatyczne otwieranie i zamykanie. O dziwo drzwi falcon w moim garażu są lepsze niż normalne bo mogę wejść do tyłu w Trójce blokowala mi je szafka.
Czy to warte 2x Tm3 za XLR (Plaid pomijam bo to ekstrawagancja dla plakietki) X tak.
Ja bym Ski nie brał teraz nawet gdyby mi ktoś zaproponowal zamianę z dopłatą i zyskiem. Tu honory dla mej M.
A chodzi głównie o wsiadanie i pomimo ze to tylko ja i starsza Pani z pieskiem ale wczoraj kilku chłopa siedziało i był luz... Aż sie chce tym podróżować. W 5 i 7 wersji spanie jest nawet wygodne