I tak jest wyłączony przez większość czasu ale cały czas się kręci. Lepsze wydłużenie zasięgu będzie gdy będziemy spokojniej przyspieszać i zwalniać oraz jechać z mniejszą prędkościączy odłączenie przedniego silnika w wariantach AWD wydłuży zasięg?
Dziękuję.Opinia: uważam że podejście dobre aby uzyskać dostęp awaryjny z ograniczeniami.
Świetna robota!
Wziął bym poprawnie na paranoików gwarancji, funboyów itp. Ci co chcą modyfikować będą to robić, a Ci co się boją zawsze znajdą powód aby tego nie robić.
Jestem ciekaw dalszych prac!
Myślałem już o tym, żeby przesunąć moc na tył (oczywiście trzeba ją ograniczyć, choć tylny motor może realizować 10% więcej, niż fabrycznie bez bólu), ew. przesuwać na przód więcej, gdy się mocniej naciśnie pedał gazu.Robur w ogóle nie zrozumiałeś po co to i dlaczego nie jest fabrycznie.
Z sugestii: czy odłączenie przedniego silnika w wariantach AWD wydłuży zasięg? Wielu kupuje AWD, bo mają lepsze wyposażenie, a nie zależy im tak bardzo na lepszej trakcji.
To jest prawda i to bardzo ważna.I tak jest wyłączony przez większość czasu ale cały czas się kręci. Lepsze wydłużenie zasięgu będzie gdy będziemy spokojniej przyspieszać i zwalniać oraz jechać z mniejszą prędkością
Pomysł super, i nawet trzymam kciuki(bo czemu nie?) ale autor widać bardzo wyczulony na jakąkolwiek konstruktywną krytykę i mało odporny na komercyjny stres - "żegnanie" potencjalnych klientów(nawet tych trudnych) nie wygląda za dobrze.Koledze, który pytał, udzieliłem odpowiedzi. Przeczytaj stronę wcześniej.
Nic o mnie nie wiesz, a już mi poniekąd ubliżasz ("garażowym grzebaczem"). Rozumiem, że nie życzysz mi powodzenia i niech już tak zostanie. Jakoś się z tym przemęczę.
Żegnam. Dbaj o gwarancję.
---
View attachment 22083
Zrobiłem wersję dla Tesli 3, Y, oraz drugą dla S, X (w niej akurat film kręcę). Dałem tu, bo dotyczy to wszystkich Tesli, a Model 3 jest najpopularniejszy.
Pracuję nad Highland/Juniper (oby był sterownikowo taki sam, jak Highland, bo auta nie mam), natomiast Cybertruck - nie mam pojęcia, czy nasz TeslaMagic będzie działał. Nie mam dostępnego samochodu.
Ten projekt powinien być domknięty do miesiąca (robię równolegle dla Mitsu i Leafa zbliżone rozwiązanie i godzin w dobie brakuje).
Co jest sprawdzone:✨+50kW tuning, ✨+10% regen, ✨+3kW regen dodatkowo w zimie,✨ coasting (zero regen), ✨grzanie i chłodzenie baterii na przycisk, 30 min, ✨monitoring temperatury i grzanie/chłodzenie baterii stosownie do potrzeb (np. jak się dużo po autostradzie ciśnie, albo jak się jedzie na nieznaną szybką ładowarkę, żeby przygotować baterię ✨limit na 75kW (wersja dla oszczędnych albo jak się auto pożycza).
Co jest niesprawdzone: wymuszone balansowanie baterii, żeby równać CAC. Sprawdzamy, ale to robi się dość powoli, żeby dobrać parametry i udowodnić, że działa. Być może zrezygnujemy z tego.
Inne pomysły to w AWD wyłączenie kontroli trakcji i moc na tył (Drift Mode), oraz dokładne przesuwanie energii grzania tylko na stronę kierowcy (może coś jeszcze da się w zimie urwać)
ale to po wdrożeniu będzie można dowolne update wgrywać internetem.
Inne pomysły mile widziane.
Kolejne funkcje pokażę wkrótce, tylko mi się auto z zera naładuje
Wrzucajcie please jakieś pomysły, co jeszcze można by dodać. ❓❓❓
Tomek
Hej