Kolejne obniżki !!!

inter

Pionier e-mobilności
No tak ale widać że produkt już osiąga sufit więc trzeba go uatrakcyjnić. Jeśli aku są w hucie tańsze niż potencjalny rabat który musieliby udzielić to się opłaca zwiększyć pojemność w modelu Y.
Tak jak już napisałem powyżej myślę że jednak najpierw będzie facelifting a potem zwiększenie pojemności/nowy akumulator bo ludzie kupują oczami.
Model 3 Highland jeszcze nie nasycił rynki a ma ten sam pakiet aku co poprzednia "wersja".
Swoją drogą, ciekawe na co Tesla przeznaczyła przestój w fabryce w Berlinie. Jak znam Muska (może nie tak dobrze jak p. Czarnek) to napewno coś zoptymalizowali. Może gigacasting z przodu?
Nie warto robić zmiany dla starego modelu. To proszenie się o problemy.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
No tak ale widać że produkt już osiąga sufit więc trzeba go uatrakcyjnić. Jeśli aku są w hucie tańsze niż potencjalny rabat który musieliby udzielić to się opłaca zwiększyć pojemność w modelu Y.
Tak jak już napisałem powyżej myślę że jednak najpierw będzie facelifting a potem zwiększenie pojemności/nowy akumulator bo ludzie kupują oczami.
Model 3 Highland jeszcze nie nasycił rynki a ma ten sam pakiet aku co poprzednia "wersja".
Swoją drogą, ciekawe na co Tesla przeznaczyła przestój w fabryce w Berlinie. Jak znam Muska (może nie tak dobrze jak p. Czarnek) to napewno coś zoptymalizowali. Może gigacasting z przodu?
Może na przestawienie na facelift modelu Y? :D
 

inter

Pionier e-mobilności
Kiedy będzie facelift Y? Marzec 2024 czy raczej wrzesień 2024? Czy można się spodziewać lepszego zasięgu?
Ostatnie informacje, to jednak premiera końcówka III kw. Podobno wiąże się to z nowymi bateriami od CATL.
 

inter

Pionier e-mobilności
Raczej 2025 nawet.
Nie ma przecieków, nie ma żadnych testów drogowych (zamaskowane auta).
Pierwsze tm3hl pojawiły się na drogach pod koniec czerwca 2023 roku. A pierwsze zdjęcia w kwietniu 2023.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Byłbym zaskoczony gdyby w II połowie 2024 r. nie nastąpiła jakaś zmiana w modelu Y. No chyba że znowu chcą zawalczyć cena ale to się już dzieje i to bez rabatów.
Zastanawia mnie jak będzie z synchronizacja wprowadzania "nowego" modelu. Czy znaczną od Chin, Niemiec a na końcu USA który ma na tyle duże dopłaty że nie opłaca się zatrzymywać fabryki?
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Swoją drogą, ciekawe na co Tesla przeznaczyła przestój w fabryce w Berlinie. Jak znam Muska (może nie tak dobrze jak p. Czarnek) to napewno coś zoptymalizowali. Może gigacasting z przodu?
Ale przecież Berlin jest robiony z dwoma odlewami. Byłem na zwiedzaniu fabryki i widziałem. Przestój był spowodowany brakiem w częściach. Wszystkie baterie jadą z Chin, a statki omijają cały czas Morze Czerwone.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Ale przecież Berlin jest robiony z dwoma odlewami. Byłem na zwiedzaniu fabryki i widziałem. Przestój był spowodowany brakiem w częściach. Wszystkie baterie jadą z Chin, a statki omijają cały czas Morze Czerwone.
i uważasz, że oni to sobie tylko na części czekają i co najwyżej sprzątają?
Nie wierzę, na pewno majstrują w liniach produkcyjnych. Najlepsza możliwa okazja.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Nie byłem pewien co do tego odlewu z przodu więc dzięki za wyjaśnienie.
Ekipę montażowa wysłali na urlopy a pewnie weszła ekipa inżynierów i testerów do optymalizacji linii produkcyjnej albo testów składania nowego modelu.
 
Top