Kolejne obniżki !!!

Michal

Moderator
Niekoniecznie, mój nie ma naklejki Long Range a jest Long Range. No ale ja mam dziwną Teslową 'hybrydę' ;)
Dlatego napisałem "powinien być" - bo wiedziałem, że się zgłosisz w tym wątku :)
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Lepiej powiedziec ze sie nie da. Bo potem bedzie natlok zamowien i nie beda mieli czasu tym sie zajmowac. I znow bedziemy czytac ze salon to zlo bo jednemu sprawdzili a jemu nie chca
Przyjmuje jako przeprosiny 😉
Moim zdaniem jednak zawsze warto rozmawiać. Rozmawiamy z ludźmi. Pytań nie ma głupich. Glupie są odpowiedzi.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Przyjmuje jako przeprosiny 😉
Moim zdaniem jednak zawsze warto rozmawiać. Rozmawiamy z ludźmi. Pytań nie ma głupich. Glupie są odpowiedzi.
Tez bym ten oddzial tesli poprowadzil inaczej ;)
I tak jest lepiej, odbieraja telefony, odpisuja na maile jest lepiej !
Ja kiedys nie moglem sie doprosic o fakrure a chcialem kupic auto…
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Jeśli interesuje Cię bateria, to musiałbyś mieć dostęp do interfejsu diagnostycznego Tesli albo zdjąć osłonę baterii od spodu. Organoleptycznie możesz stwierdzić, że nie ma naklejki long range z tyłu, więc to powinien być RWD SR+.
Wszystko inne wymaga minimum wejścia do auta.
Nie ma naklejki „Long Range” jest „Dual Motor”, dlatego @nabrU jej nie ma.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Test 10-80% u Bjorna:
CATL: 29 min
BYD: 19 min
Ogłądnąłem ten film i raczej bym powiedział że 9 minut różnicy i to co ciekawe, przy zimnej baterii inaczej krzywa się załamuje przy 30% baterii. Oczywiście jak już infrastrukrura w Polsce będzie inna to wtedy jest to duża zmiana. Jednak jeśli teraz ładuje się przeważnie na SuCv2 lub GW w trasie to jest to wtedy dużo bliżej do wyniku jaki podaje @Michal. Z tego co istotne to baterie CATL mają dużo większy bufor i to by było tyle jeśli chodzi o zalety i wady w codziennym użytkowaniu. W większości czasu (ładowanie AC) różnic brak, sporadycznie w warunkach brzegowych można urwać parę minut.

Prawdziwa zmiana dopiero nadchodzi i jeśli chociaż połowa zapowiedzi dla LFP się spełni to czas 11 minut dla 10%-80% powinien być standardem i to będzie coś.

Nie umniejszam wartości BYD Blade LFP w TMY RWD mówię tylko że to nie jest aż tak niesamowity skok jak to niektórzy przedstawiają to nadal jest ten sam zasięg, szczególnie w zimie. Dlatego przy obecnych cenach TMY LR raczej bym pomyślał o napędzie 4x4 i baterii pozwalającej na dużo dłuższe odcinki pomiędzy ładowaniami.
 

GrzesiekG

Posiadacz elektryka
Tak tylko dodam, że jak zamawiałem swoją TMY RWD to nie miałem zielonego pojęcia o tym, jakie baterie wsadzają. Ba, nawet nie siedziałem w żadnej Tesli wcześniej :D Pierwszy raz jechałem dopiero swoją z Ząbek.
Warto mieć na względzie, że kupując Teslę, może wyjść za kilka miesięcy, że ma upgrade X, czy Y, o którym nikt nie wiedział - i będzie to niespodzianka. Oby najczęściej miła :)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Top