Koniec darmowej łączności premium.

rawier

Posiadacz elektryka
Nie podoba mi się takie wyłączanie to jak w telefonie masz coś a nagle każą ci płacić ,chyba zmuszają mnie do przejścia na BMW i4 M50.
hmmm….. chcesz powiedzieć że Connected Drive jest za darmo? I aktualizacje map? A ostatnio gdzieś czytałem że podgrzewane fotele też już są w subskrypcji 😂😂😂 Będziesz Miał Wydatki 😂😂😂
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
A to nie jest tak że 3 i Y ma miesiąc od odbioru a S i X rok od zakupu?

W Y zamówionym w czerwcu i odebranym w listopadzie jest że wygasa 8 stycznia 2023 i wydaje mi się że w każdym 3 i Y odebranym przed 9 grudnia jest taka data w Polsce teraz
 

Darek1

Posiadacz elektryka
Tak czytam listę funkcjonalności jakie mają zabrać i jedyna, której używałem to podgląd Sentry. Na razie nie będę w to wchodził. Zobaczę jeszcze jak będzie bez PC
 

danielm

Pionier e-mobilności
Nie podoba mi się takie wyłączanie to jak w telefonie masz coś a nagle każą ci płacić ,chyba zmuszają mnie do przejścia na BMW i4 M50.
yyy ale jak kupowałeś auto to wiedziałeś że będziesz musiał płacić. ciesz się ze nie każą ci zaplacić za ten okres który miałes za darmo
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A to nie jest tak że 3 i Y ma miesiąc od odbioru a S i X rok od zakupu?

W Y zamówionym w czerwcu i odebranym w listopadzie jest że wygasa 8 stycznia 2023 i wydaje mi się że w każdym 3 i Y odebranym przed 9 grudnia jest taka data w Polsce teraz
Tak jest ale u nas, nikomu prawie nie wyłączyli . Ja mam mieć nowym w Xie na rok.
Stara Trójka miała mieć do swojej śmierci.
Najgorsze jest to, że nasza Tesla w Ząbkach nie potrafi nic kompletnie załatwić, dowiedzieć się a co dopiero poinformowanać. O kontakcie z nimi nie wspominam bo łatwiej jest mi się dogadać z Wacikiem.
To chyba też nasza wina? Na początku się starali, samimdzwonili itp. Teraz jak zobaczyli ze klienci idą jak barany na rzeź i nikt się nie skarzy skutecznie, a Centrala nie wymaga to mają nas w dupie. Czemu się nie dziwię a tylko tak myślę.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Tak jest ale u nas, nikomu prawie nie wyłączyli . Ja mam mieć nowym w Xie na rok.
Stara Trójka miała mieć do swojej śmierci.
Najgorsze jest to, że nasza Tesla w Ząbkach nie potrafi nic kompletnie załatwić, dowiedzieć się a co dopiero poinformowanać. O kontakcie z nimi nie wspominam bo łatwiej jest mi się dogadać z Wacikiem.
To chyba też nasza wina? Na początku się starali, samimdzwonili itp. Teraz jak zobaczyli ze klienci idą jak barany na rzeź i nikt się nie skarzy skutecznie, a Centrala nie wymaga to mają nas w dupie. Czemu się nie dziwię a tylko tak myślę.
bo w takich tematach nie dzwoni się do ząbek tylko do supportu i prosi o polski support który jest w ... Berlinie. oni załatwiają takie rzeczy
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Do Ząbek w żadnym temacie, to nie ma co próbować.
W sprawie np dostawy, do Ząbek, z niemocy w końcu dzwonię do Berlina,
a oni pytają czy gadałem z Ząbkami,
ja mówię że nie da rady,
to oni dzwonią do Ząbek.
Tylko czy przekażą np to co mam do powiedzenia? Tego nie wiem.
Potem pojadę iokze się, że nie wiedzieli o tym o co mi chodzi?
3 Dni temu obiecano nam kontakt w sprawie dokumentów... Sami się zdeklarowali.. I co? I nic
To nie sprawa koloru tasiemki do kwiatów ale jazdy 500km za ćwierć dużej bańki
Głuchy telefon.
To jest chore. Nic nie tłumaczy tak niejasnej pokrętnej organizacji. Jestem tolerancyjny ale to działa jak numer alarmowy z tym że to tak jak bym chciał Pogotowie a przyjadą Wodociągi lub chciał pogadać z ciotką a łączy mnie ze szwagrem. Nie, ma gwarancji że sprawa zostanie za) atwiona
Przykładem burdlu jest moja Tesla która na dwóch właścicieli w swojej historii. Oboje to moja żona
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Co do komunikacji z Ząbkami to jest szansa że się to zmieni. Wiem że prowadzą rekrutację na klika stanowisk, sam dostałem telefon z zapytaniem czy nie chciałbym przyjść na rozmowę. Pewnie się wybiorę, co prawda dojazd tam byłby dla mnie niefajny, według opisu stanowiska to poszukiwany jest murarz-tynkarz-akrobata ale zobaczymy co zaoferują - porozmawiać zawsze można.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Do Ząbek w żadnym temacie, to nie ma co próbować.
W sprawie np dostawy, do Ząbek, z niemocy w końcu dzwonię do Berlina,
a oni pytają czy gadałem z Ząbkami,
ja mówię że nie da rady,
to oni dzwonią do Ząbek.
Tylko czy przekażą np to co mam do powiedzenia? Tego nie wiem.
Potem pojadę iokze się, że nie wiedzieli o tym o co mi chodzi?
3 Dni temu obiecano nam kontakt w sprawie dokumentów... Sami się zdeklarowali.. I co? I nic
To nie sprawa koloru tasiemki do kwiatów ale jazdy 500km za ćwierć dużej bańki
Głuchy telefon.
To jest chore. Nic nie tłumaczy tak niejasnej pokrętnej organizacji. Jestem tolerancyjny ale to działa jak numer alarmowy z tym że to tak jak bym chciał Pogotowie a przyjadą Wodociągi lub chciał pogadać z ciotką a łączy mnie ze szwagrem. Nie, ma gwarancji że sprawa zostanie za) atwiona
Przykładem burdlu jest moja Tesla która na dwóch właścicieli w swojej historii. Oboje to moja żona
będzie więcej serwisów to ten się odciąży, obsługuje przecież całą europę wschodnią. berlin ma luzy bo warszawa go zluzowała
 
Top