Musisz zamknąć obwód pomiędzy PP a PE, bo inaczej auto nie wie, że włożyłeś wtyczkę. Ale jaki tam dasz opornik to z punktu widzenia auta nie ma znaczenia. Nawet gdybyś zwarł PP z PE bez opornika to auto by się pewnie nie obraziło. W takim sensie chodziło mi o to, że ten opornik dla auta może nie istnieć. Musi być tylko zamknięty obwód.
Może inaczej - spróbuj na przykład dać opornik 1,5kohm (czyli ograniczenie do 13A) w wallboksie który ładuje prądem 32A. Zobaczysz, że to nie ograniczy prądu ładowania do 13A tylko poleci tyle ile da wallbox.
Edit: bardzo fajny opis jest na wiki:
"Under
IEC 62196 the Proximity Pin is also used to indicate the cable capacity – this is relevant for non-tethered EVSEs.
The resistor is coded to the maximum current capability of the cable assembly. The EVSE interrupts the current supply if the current capability of the cable is exceeded as detected by the measurement of the Rc (shown as R5 in the J1772 signaling circuit above), as defined by the values for the recommended interpretation range."
en.wikipedia.org
Jedyne gdzie dla auta tenże opornik ma znaczenie to w J1772 (type1) podczas naciskania przycisku zwalniania - żeby auto ładnie się odłączyło od EVSE. Ale w type2 to już tylko EVSE czyta opornik. A dla auta może tam być cokolwiek, byle tylko było jakiekolwiek proximity (zgłaszane poprzez zamknięty obwód).