Tak, obecnie z tego co wiem, poza SuC są dostępne chyba tylko Orleny. Można robić też takie kombinacje - chcesz się naładować na GreenWay, to ustawiasz jakiś Orlen w pobliżu i auto podgrzeje baterię, a ty go zrobisz w wała i pojedziesz na GW

To jest taka trochę kombinacja zawsze, bo aby bateria została podgrzana przed Orlenem, musisz ustawić go konkretnie jako cel nawigacji - auto automatycznie nie kieruje na ładowarki inne niż SuC.
Z SuC nic nie musisz robić - będąc w Ustrzykach Górnych ustawiasz nawigację na Świnoujście i auto samo wyznacza trasę uwzględniając ładowanie i w razie potrzeby podgrzewa baterię przed dojechaniem do ładowarki.
Przy ładowaniu AC (moce <=11kW) nie ma potrzeby podgrzewania baterii.
Jak bateria grzeje się na postoju (przygotowanie do wyjazdu), to w aplikacji na telefonie są takie bekoniki przy ikonce baterii, a jak jedziesz autem do ładowarki, to na ekranie pojawia się dość duży komunikat o podgrzewaniu baterii. Proces rozpoczyna się mniej więcej 1h30m przed dojechaniem.
Sam nie włączysz - musisz mieć cel na ładowarkę dostępną w nawigacji. Ile wcześniej zależy od temperatury i mocy ładowania. Np. żeby mieć pełną moc na SuC v3 (250kW) musisz mieć temperaturę baterii pewnie >35C, a żeby to osiągnąć od powiedzmy 0C, potrzeba pewnie około 1-1,5h.
Jak SuC nie jest ustawiony jako cel albo ładowanie po drodze, to auto nic nie podgrzewa, bo gdyby tak było, to jeżdżąc po Warszawie miałbyś non stop grzanie. Grzanie uruchamia się tylko jeśli w nawigacji w danym momencie jest ustawiona szybka ładowarka o której Tesla wie - jest to SuC albo widać ją na mapie po kliknięciu błyskawicy.
@Gandalf miał na myśli, że jak ustawisz nawigację z Warszawy do Rzeszowa, to ona automatycznie ustawić Ci po drodze ładowanie na SuC, a auto przed dojechaniem tam zacznie grzać baterię - okolica ładowarki nie ma tu znaczenia.