Lakier Tesla Model 3 LR 2021 :(

Bartosz

Pionier e-mobilności
Wczoraj dostałem informację od Tesla Body Shop , że pomalują mi na nowo oba progi na gwarancji w Warszawie w Vcentrum :). Pan powiedział, nowy podkład i lakier na progach. Tesla powiedziała , że problemem był spowodowany źle odtłuszczoną powierzchnią.
Ale super wiadomość. Będziesz miał najlepsze progi w całej Polsce 😁
 
Last edited:

slaveq

Pionier e-mobilności
Coś musi być na rzeczy z tym odtłuszczaniem bo farba u mnie jest twarda jak skała, nic się nie ugina, fakturę ma lekko barankową ale nic poza tym.

Zastanawiam się czy iść na to oklejanie, 1500 zł piechotą nie chodzi.
 
Last edited:

Bartosz

Pionier e-mobilności
Coś musi być na rzeczy z tym odtłuszczaniem bo farba u mnie jest twarda jak skała, nic się nie ugina, fakturę ma lekko barankową ale nic poza tym.
To jest dziwne z dwóch powodów. Po pierwsze, wszystkie auta z Q1 miały elastyczny lakier na progach, więc nie widzę specjalnie związku z odtłuszczaniem. Po drugie inna osoba na tym forum, która ma samochód z Q2, napisała, że ma także elastyczny lakier na progach, więc teraz już nic z tego nie rozumiem, ponieważ Ty twierdzisz, że jest twardy.

Tak przy okazji, to uginanie jest symboliczne, to nie jest jak plastelina, ale można wyczuć różnice po nacisku paznokciem na próg i na drzwi, że lakier posiada inne właściwości fizyczne.
 
Last edited:

Relevant

Fachowiec
Po pierwsze to wcale bym się nie zdziwił, gdyby w transporcie Q2 zapętała się jakaś sztuka zgubiona wcześniej w rogu magazynu w porcie w czasie Q1 - to by tłumaczyło dziwne pojedyncze sztuki.

Po drugie tłumaczenie z nieodtłuszczoną powierzchnią do mnie nie trafia, imho to tylko taka gadka by nie przyznać się do szerszego problemu... ale może jestem po polsku zbyt podejrzliwy.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Po drugie tłumaczenie z nieodtłuszczoną powierzchnią do mnie nie trafia, imho to tylko taka gadka by nie przyznać się do szerszego problemu... ale może jestem po polsku zbyt podejrzliwy.
Za dużo jest przypadków na całym świecie. Jednak rozumiem producenta, musiał napisać, że to odosobniony przypadek, ponieważ w przeciwnym razie musiałby przyznać się do masowości problemu.
 
Last edited:

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Moze sie myle, ale przeciez Musk kiedys w jakims wywiadzie (Munroe?) mowil wprost ze dali ciala z czasem schniecia lakierowanych elementow w jakims kwartale przy TM3 i przez to byly problemy. Dodali minute czy dwie i sytuacja byla opanowana.
Dla mnie oklejanie jakichs elementow auta za blisko 5.000 PLN to jakas paranoja - dla kogo to, dla przyszlego wlasciciela?
Samochod to nie wystawa w muzeum - jak mamy pecha i troche lakieru zejdzie od kamienia czy od fakapu w produkcji - od tego jest gwarancja zeby polakierowali ponownie.
Jak jest po gwarancji - ile kosztuje lakierowanie jednego elementu - 1000PLN?
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Moze sie myle, ale przeciez Musk kiedys w jakims wywiadzie (Munroe?) mowil wprost ze dali ciala z czasem schniecia lakierowanych elementow w jakims kwartale przy TM3 i przez to byly problemy. Dodali minute czy dwie i sytuacja byla opanowana.
Dla mnie oklejanie jakichs elementow auta za blisko 5.000 PLN to jakas paranoja - dla kogo to, dla przyszlego wlasciciela?
Samochod to nie wystawa w muzeum - jak mamy pecha i troche lakieru zejdzie od kamienia czy od fakapu w produkcji - od tego jest gwarancja zeby polakierowali ponownie.
Jak jest po gwarancji - ile kosztuje lakierowanie jednego elementu - 1000PLN?
Musk jest mądrym biznesmenem. Jakby publicznie przyznał się że dali ciała, to tak jakby popełnił zawodowe samobójstwo. Oglądałem ten wywiad cały. Powiedział, że w 2020 roku i nawet jeszcze pod jego koniec pracowali nad jakością lakieru. Zauważyli, że jak dadzą mu schnąć minutę, dwie dłużej to jest jeszcze lepszej jakości. Dokładnie to powiedział i nic więcej. Cała reszta jest nadinterpretacją. W życiu Tesla publicznie z własnej inicjatywy nie przyzna się do żadnej wtopy.
 
Last edited:

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Polakierowanie jednego progu w Body Shopie kosztuje 3800 PLN.
Co to jest "Body Shop"?
To jest jakas dobra siec lakierni czy jakas autoryzowana lakiernia Tesli czy jeszcze cos innego? (sorry, nie mieszkam w PL).

Na gwarancji to ich zakichany obowiazek malowac progi jak sa niedorobione.
Po gwarancji kazda lakiernia to ogarnie, to nie fizyka jadrowa a malowanie progu i nie bedzie to kosztowac wiecej niz 1,0-1,5k PLN.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Co to jest "Body Shop"?
To jest jakas dobra siec lakierni czy jakas autoryzowana lakiernia Tesli czy jeszcze cos innego? (sorry, nie mieszkam w PL).

Na gwarancji to ich zakichany obowiazek malowac progi jak sa niedorobione.
Po gwarancji kazda lakiernia to ogarnie, to nie fizyka jadrowa a malowanie progu i nie bedzie to kosztowac wiecej niz 1,0-1,5k PLN.
Sieć zatwierdzonych przez Teslę warsztatów blacharskich.
 
Top