Leapmotor T03 taniocha od Stellantis?

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

twizy

Zadomawiam się
Ciekaw jestem dlaczego dopiero teraz wyszła ta informacja o skończeniu produkcji leapmotora w Polsce. W salonie byłem 2 kwietnia i kupiłem T03 od ręki. Przy rozmowie z pracownikiem gdy napomknąłem o fabryce w Tychach to powiedział że już od dawna nie produkują tam T03 i wszystkie auta ktore przyjeżdżają do salonu idą złożone z Chin.
A ja słyszałem od pracownika fabryki, że cośtam jednak składali.
Auto miałem do odbioru tydzień później, trasę od Poznania do okolic wroclawia 220km zrobiłem i zostało mi jeszcze 10% 30km zasięgu. Jechałem 110km/h i spalanie było 16.1kw/100km.
Po paru dniach użytkowania jestem bardzo zadowolony z autka.
Też się tak przejechałem, ale mi wyszło coś 13 przy 70 to przy 110 by chyba musiało być więcej niż 16.
Przymierzam się do zakupu osłony silnika ponieważ nie ma jej w standardzie
US $169.74 | For leapmotor T03 2024 2025 Accessories Engine Guards Stell alloy plastics Engine Protection Device
Nie wiedziałem, słabo.
Jak i przedniego bagażnika pod maską:
US $157.44 | For Leapmotor T03 2024 2025 Car ABS Front Cabin Storage Box High Quality Waterproof Storage Box ABS rear trunk box Accessories
Nie przeszkadza w chłodzeniu czy nie wiem co tam?
Kupilem też adapter android auto do auta.
Coś więcej?
Jakby ktoś szukał informacji o aucie to polecam to forum niemieckie: https://www.leapmotort03forum.de
Dużo fajnych informacji o tym samochodzie.
No zainteresowanie Twizy też tam jest większe niż w Polsce, ale język mają jakiś taki niestrawny.
 

vyre

Leapmotor T03
Patrząc na jego ułożenie to chyba jakiś cieniutki jednofazowy 16A. Nie widzę możliwości żebym tak ułożył moje kable trójfazowe z któregokolwiek z moich samochodów. Ale jeśli wchodzi to spoko - faktycznie dobra inwestycja.
Tak to jednofazowy kabel ale 32a. T03 ma tylko 1 fazę 6.6kw przy 32a.
Testowałem mobilnego wallboxa z złącza siłowego.
 

Attachments

  • Screenshot_20250409_175235_Tuya Smart.jpg
    Screenshot_20250409_175235_Tuya Smart.jpg
    302,9 KB · Liczba wyświetleń: 7
Last edited:

vyre

Leapmotor T03
Też się tak przejechałem, ale mi wyszło coś 13 przy 70 to przy 110 by chyba musiało być więcej niż 16.
Było dokładnie 16.2.
Nie przeszkadza w chłodzeniu czy nie wiem co tam?
Wątpię żeby to był problem. Jest tam tyle wolnego miejsca i tak że spokojnie będzie się wentylować.
Coś więcej?
CCPA-2000 jakieś 30$ na Ali.
 

Attachments

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    267,9 KB · Liczba wyświetleń: 15

twizy

Zadomawiam się
Było dokładnie 16.2.
Sprawdziłem, że u mnie 14 przy tych 70 no ale może też w innych warunkach temperaturowych albo opony słabiej napompowane, pod wiatr, a może tyle wyjdzie jak będzie szybciej, nie wiem, ale nie wydawało mi się jak startowałem a jednak chodziło o sprawdzenie że dojadę bez ładowania.
Wątpię żeby to był problem. Jest tam tyle wolnego miejsca i tak że spokojnie będzie się wentylować.
No jeśli jest.
CCPA-2000 jakieś 30$ na Ali.
Tak, to widziałem, ale na Ali nie widzę, normalnie 65$ a właściwie to 75
 

vyre

Leapmotor T03

Attachments

  • 1744378644755.png
    1744378644755.png
    62,5 KB · Liczba wyświetleń: 4

twizy

Zadomawiam się
Kupowałem ten. Jak przyjdzie dam znać jak działa.
Faktycznie są, ale nie szukają się po modelu, nie wiem o co chodzi. I tam są wersje z mic i bez, też nie wiem czy to zostanie wykorzystane. Coś jeszcze ciekawego znalazłeś na tym niemieckim forum z konkretów oprócz tych osłon i adaptera? Ew linki. Dzięki!
 
Last edited:

vyre

Leapmotor T03
I tam są wersje z mic i bez,
Wziałem bez. Ten z mic jest dla radii bez mikrofonu wbudowanego.

Coś jeszcze ciekawego znalazłeś na tym niemieckim forum z konkretów
Hmm, wyłączenie tego głośniczka który wyje i udaje dźwięk silnika do 30km/h. Da się to prosto odpiąć i nawet pojeździłem tak moment ale przemyślałem sprawę i podłączyłem jeszcze raz. Nie chcę mieć problemów jakby ktoś nie słyszał jak cofam na parkingu pod biedronką.

Po za tym nie przychodzi mi nic odkrywczego do głowy co tam było.
 

nabrU

Moderator

majkeljot

Nowy na Forum
Do wszystkich co już użytkują t03. Chodzi o ładowanie. Pani w firmie jak sprzedawała mi auto pokazała dwa kable do ładowania określając je jako wolny na prąd z gniazdka (ten ze zwykłą wtyczką) i ten drugi jako szybki na DC na stacjach ładowania. Rozumiałem to jako wolny 6,6kW a ten drugi 48kW. Mając około połowy pojemności podłączyłem go do ładowania tym pierwszym i zonk. Auto podało czas ładowania do pełna 11 i pół godziny, a według przybliżonych założeń powinien to zrobić w ok 3. Zmierzyłem zatem prąd i wyszło ok 9A czyli ok 2kW. Zgłupiałem ale przyjrzałem się temu drugiemu kablowi i nie jest on pod DC tylko również AC ale typ3. W necie już trochę znalazłem że to też jednofazowy ale 32A i to by się zgadzało z tym 6,6 kW. Pytanie : Jak tym naładować? Jak podłączyć? Dlaczego typ3 skoro gniazdo w aucie na typ2. Czy ktoś wie?
 

nabrU

Moderator
Hej,
Ten pierwszy 'kabel' jak to nazywasz, to tzw. 'cegła' czyli urządzenie jak już zauważyłeś do ładowania z normalnego gniazdka. 2kW to mniej więcej tyle co z niego powinieneś otrzymać czyli wszystko jest OK (łącznie z czasem ładowania, gdy bateria jest sporo rozładowana)

Drugi kabel to zapewne Mode 3 Type 2 (a nie Type 3). To jest kabel do ładowania prądem przemiennym czyli AC (więc ktoś mówiąc o nim DC nie miał racji). Kablem takim możesz ładować się na publicznych ładowarkach AC oraz ewentualnie na takich domowych EVSE (to właściwa nazwa 'ładowarki), które zamiast kable na stałe mają gniazdo na wtyczkę Twojego kabla Type 2.

1746307673207.png


1746307737809.png
 
Last edited:
Top