Leasing: Tesla Model 3 LR

Piotr

Posiadacz elektryka
Koszt leasingu to jedno ale nie mniej ważna rzeczą są opłaty dodatkowe (prowizja, opłata za mandat, koszty windykacji przy spóźnieniu z płatnością raty, możliwość zmiany harmonogramu itp..)
Polecam EFL mam u nich jeden leasing i będę brał kolejny. Proponuje napisać bezpośrednio do Emil Płonka - specjalista od leasingu Tesli
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Racja Nie tylko kasa ale i obsługa. banki w tym swego czasu Santander nie ogarniaja tak jak np w/w EFL. który robi to od zarania dziejów.
Kumpel wziął w leasing USG w jednym z dziwnych banków bo tanio było. Żona zapomniała zaplacić tak chyba z dwie raty pod rząd . Myślała, że zrobil to kumpel. popiepszylo im się nie z braku kasy ale tak jak to bywa z roztrzepania ... Urlop długi w ciepłych krajach i inne spietrzone sprawy domowe...
Monit utknął gdzieś w zamknietej urolpowo Firmie choć adres do korespondencji był domowy . Zero telefonów i innej próby kontaktu. Dalsze raty były płacone regularnie tylko brakowało tych dwóch..
Przyjechala po 4 miesiącach Firma windykacyjna... i samo odkręcenie sprawy kosztowało kilka tys złotych dla tej Firmy za fatygę.
Ktoś powie, trzeba było itd Owszem, ale w biznesie liczy sie komunikacja a nie działanie które nikomu nie służy.
 

heiker

Zadomawiam się
No to mamy jeden polecany leasing, warto jest też posłuchać opinii innych, którzy wzieli elektryka w leasing gdzieś indziej.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To nie tak, każdą umowę trzeba czytać. I własciwie jak nic się nie wydarzy, to kasa jest wtedy najważniejsza . A wszystkie banki/Firmy wtedy są OK.
Gorzej jak jest kradzież , awaria, wypadek itp. nawet głupie ubezpieczenie czy sposób komunikacji upierdliwość papierologi itd. zmienia spojrzenie na lesingodawcę.
Mam akurat Leafa w Santanderze , bo chciałem zrobić dobrze znajomej, która tam pracuje- zamiast brać np FCA czy w EFLu itd gdzie znałem te firmy.
Tak nas umęczyli niekompenetncją już na etapie załatwiania. Samochód czekał kilka tygodni na papiery , przed Covidem abym mógł go odebrać itd. Po prostu pracownicy tego oddziału byli do dupy.
 

Khar

Posiadacz elektryka
W kwestii ubezpieczenia TM3 zapraszamy do kontaktu. Specjalizujemy się w ubezpieczeniach EV. Mamy wielu zadowolonych klientów samochodów marki TESLA i innych.
Czy tak samo dobra oferta, jak prawie 2x droższe wallboxy, niż oryginalny Tesla - zgłoszone na innym forum?
Edit: Oczywiście retoryczne. Proszę nie odpowiadać. Wystarczy już reklam jednej firmy.
 

Khar

Posiadacz elektryka
102,67% Millenium Leasing, 3 lata, pierwsza wpłata 20%, wykup minimalny możliwy.
Zwykły leasing nie zwrotny - wystarczyło podpisać oświadczenie, że w razie niemożności zarejestrowania, odkupię pojazd.
Jestem stałym klientem - tzn. przyznali sami, że spłaciliśmy terminowo już kilkanaście leasingów i dlatego mamy lepsze stawki.
 
Czy tak samo dobra oferta, jak prawie 2x droższe wallboxy, niż oryginalny Tesla - zgłoszone na innym forum?
Edit: Oczywiście retoryczne. Proszę nie odpowiadać. Wystarczy już reklam jednej firmy.

Czy tak samo dobra oferta, jak prawie 2x droższe wallboxy, niż oryginalny Tesla - zgłoszone na innym forum?
Edit: Oczywiście retoryczne. Proszę nie odpowiadać. Wystarczy już reklam jednej firmy.
Zachęcam do przeczytania całego posta nt. Wall connector Tesla.
Pozdrawiam
 

Pawel

Zadomawiam się
Nie sądziłem, że temat wyląduje na SG, tak to zrobiłbym aktualizację wcześniej 😀 nie udało się (jeszcze) zejść poniżej 105%, ale po wnikliwej analizie wychodzi, że ważniejszą kwestią są inne rzeczy typu ubezpieczenie czy GAP. Trzeba do tematu podchodzić bardziej całościowo niż tylko sam niski % 😉

Oferty leasingowe z ubezpieczeniem od kwoty netto + 50% VAT (wkład 5%, wykup 1%, 47 rat)
ING - 105,05%
EFL - 105,11%

Sprawa wydawałaby się prosta, ING. Ale jak do raty doliczam GAP, to rata w ING wynosi 5617 z groszami, a w EFL... 5617 z groszami, czyli tyle samo 😄
Tak więc kwestia rozbija się obecnie o ubezpieczenie. Millenium wyskoczyło, że dadzą leasing 104.8%, ale jak zapytałem o ubezpieczenie, to tylko wyliczenie GAP dostałem: 148,46 zł (50 000 zł) 159,79 zł (100 000 zł) 170,31 zł (150 000 zł). Nie wiem nawet jak to interpretować. Płacę 148 zł, a zwrócą max. 50 000 zł? W tygodniu może już info o ubezpieczeniu dostanę.

PZU mogłoby zejść z %, ale po złożeniu wniosku o poręczenie z dodatkiem małym drukiem w oświadczeniach:
1613951355291.png


Chciałem tylko sprawdzić oferty, a tu już od razu opłaty. Może i finalnie by mi się to opłacało, ale nie chciało mi się tego sprawdzać. Podobne oświadczenie o weryfikacji w ERP i CRZ jest w Millenium, ale tam już nie ma ani słowa o opłatach. Widać więc, że się da bezkosztowo 🙂

Jako że to mój pierwszy leasing, ale też i pierwsze AC, to jak dopytywałem o ceny ubezpieczenia bezpośrednio, to PZU policzyło mnie na 17 004 zł. Tak więc zostanę przy OC/AC/NNW, jakie zaoferuje leasingodawca 😛

EFL - PZU - 7500 zł z możliwą opcją zejścia z ceny
ING - warta - 7194 zł

Jestem na etapie zbierania finalnej dokumentacji wymaganej do leasingu, więc może na koniec jeszcze coś się zmieni.
 

VanB

Zadomawiam się
Dobry moje 3 grosze.
Mam swój pierwszy w życiu leasing na auto benzynowe w ING, Też nie rozumiem parcia na procenty leasingu, gdy cały pakiet ubezpieczeń potrafi być 3x droższy niż ewentualna oszczędność na 1%. W moim przypadku ING dostarcza ubezpieczenie o około 2kpln taniej niż jest w stanie dostarczyć mój wieloletni broker, a mam wszystkie możliwe zniżki.
Z uwag ogólnych to sprawdzaj jeszcze zakres terytorialny ubezpieczenia jeżeli planujesz jakieś wyjazdy. Np. leasing w Kii i ubezpieczenie tamże było obwarowane małym druczkiem: "obowiązuje na terenie UE". Czyli do Szwajcarii i Skandynawii już nie wjedziesz. Niby można było dostać ZK, ale GAP nadal w plecy.
Jakbyś chciał abym popełnił jakieś większe wypociny na temat jak mi w ING to daj znać.
 
Top