Lidl w Lesku nieopodal Sanoka

vwir

Pionier e-mobilności
Na razie mieli dosłownie 3 stacje (Lublin, Wieliczka i nie pamiętam gdzie). Nowymi się chyba nigdzie publicznie nie chwalą. Próbowałem coś znaleźć o tej w Miejscu Piastowym i zero informacji. Podjadę tam wieczorem i sprawdzę, czy faktycznie istnieje.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Dorzuciłem na PlugShare fotki. Stacja istnieje, lokalizacja świetna. Bardzo blisko skrzyżowania dróg 28 i 19, więc mogą z niej skorzystać zarówno jadący w Bieszczady (z kierunku zachodniego, czyli Kraków, Katowice, Wrocław, etc) jak i osoby jadące z Rzeszowa w kierunku granicy ze Słowacją. CCS ma mieć 120kW. Do tego jest drugi kabel z Chademo. Co ciekawe - type2 to gniazdo, więc trzeba mieć własny kabel. Z tego co zauważyłem to na przykład greenway powoli wycofuje się z gniazd type2 na rzecz kabli type2, tymczasem tutaj mamy gniazdo. Ponadto zarówno wtyczki jak i gniazdo mają blokady, więc dopóki nie zostanie uruchomiona to nie da się ich zdjąć ze stacji.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Co ciekawe - type2 to gniazdo, więc trzeba mieć własny kabel. Z tego co zauważyłem to na przykład greenway powoli wycofuje się z gniazd type2 na rzecz kabli type2, tymczasem tutaj mamy gniazdo.
A ja ostatnio we wszystkich nowych ładowarkach GW widuję właśnie gniazdo type2 = trza mieć swój kabelek.. może w końcu będzie jakiś sens w wożeniu dziada ze sobą :D

Pozdrawiam
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Nie lubię gniazd, po akcji jak mi ładowarka nie chciała oddać mojego kabla, a support przez 2 godziny nie odbierał telefonu.
 

vwir

Pionier e-mobilności
A ja ostatnio we wszystkich nowych ładowarkach GW widuję właśnie gniazdo type2 = trza mieć swój kabelek.. może w końcu będzie jakiś sens w wożeniu dziada ze sobą :D

Pozdrawiam
A to ciekawe. Widzę, że zależy od lokalizacji. W niektórych lokalizacjach poszli po bandzie. Zerknij sobie na przykład tutaj: https://www.plugshare.com/location/129159

Kiedyś tam było zarówno gniazdo type2 jak i kabel type2. Zlikwidowali gniazdo i zostawili sam kabel. Czemu to sam nie wiem. Po fotkach widać jak było a jak jest:
230996.jpg

532531.jpg
 

JareG

Pionier e-mobilności
A to ciekawe. Widzę, że zależy od lokalizacji. W niektórych lokalizacjach poszli po bandzie. Zerknij sobie na przykład tutaj: https://www.plugshare.com/location/129159

Kiedyś tam było zarówno gniazdo type2 jak i kabel type2. Zlikwidowali gniazdo i zostawili sam kabel. Czemu to sam nie wiem. Po fotkach widać jak było a jak jest:
Gniazdo i kabel jednocześnie to faktycznie dziwny miks :D
Mnie zastanawia, czy np. w słupkach na KFC Rokicińska (są gniazda) można ładować się jednocześnie na ccs i na type2 (po podłączeniu swojego kabla).. czasami mogłoby to być przydatne - mam kabel 8m, wszystko pozajmowane to staję sobie nawet po drugiej stronie, na BP, i ładuję :)

Pozdrawiam
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jeszcze się chyba nie spotkałem z przypadkiem, że CCS uniemożliwiał ładowanie po type2. Niestety spotkałem się z przypadkami, że ładowanie na type2 zmniejszało prędkość ładowania CCS.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Jeszcze się chyba nie spotkałem z przypadkiem, że CCS uniemożliwiał ładowanie po type2. Niestety spotkałem się z przypadkami, że ładowanie na type2 zmniejszało prędkość ładowania CCS.
No to możesz sobie zanotować pierwszy taki przypadek: darmowa ładowarka 50kW w Lidlu w Toruniu - jak ktoś się ładuje na ccs, to nie dasz rady zacząć ładowania na type2 :) (sprawdziłem osobiście)

Pozdrawiam
 

vwir

Pionier e-mobilności
Nie liczy się - ja się z nim nadal nie spotkałem :p Tak głupio zapytam - to po co są tam dwa miejsca do ładowania elektryków?

A tak na poważnie to greenwaye i orleny na których się ładowałem nie miały z tym problemu. Ba - niektóre z tych o mocy większej niż 50kW potrafiły ładować jednocześnie CCS i Chademo.
 
Top