MG ZS EV Long Range - realny zasięg na autostradzie.

sebsek

Fachowiec
Cytat z anglijskiego forum:

"From the user manual, that’s what I meant before and this kinda confirms it… “firmly” which I took to mean a sort of stab on the brake.

Parking:
When the vehicle is moving forward, press the brake pedal to stop the vehicle, then firmly press the brake pedal to switch the Auto Hold function from Standby to Parking state.
Note: If the vehicle is stopped by firmly pressing the brake pedal, the Auto Hold function will directly enter the parking state.
The Auto Hold will exit the parking state if the brake pedal is firmly pressed again.
The Auto Hold will exit the parking state if gear D is selected and the accelerator pedal is pressed.
The Auto Hold will exit the parking state if gear R is selected."

Sorry, może się czepiam, ale dla mnie to jest zaprzeczenie normalnego działania AH.
I jak widać nie tylko dla mnie, skoro ludzie o to tak często pytają.

P.S.
Nadal mam nadzieję, że to idzie jakoś włączyć na stałe.
Nie bardzo rozumiem co tak dziwi kolegę w tym działaniu Auto Hold bo dokładnie na tej samej zasadzie działa on w Porsche czy w Audi 😀

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie bardzo rozumiem co tak dziwi kolegę w tym działaniu Auto Hold
A co konkretnie pytasz?

Ale głównie chodzi o to, że w aucie którym jechałem był wyłączony bez możliwości włączenia.
Wychodzi, że nie da się tego zmienić podczas jazdy - stąd to wrażenie że w ogóle nie ma, mylne jak widać.