MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

Kriso

Fachowiec
Cześć,

jestem Krzysiek.
Od listopada 2023 użytkuję MG4 Luxury 64kWh, z szaro-pomarańczowym wnętrzem. Czyli najwyższa dostępna wersja.

Auto kupiłem w Niemczech, bo w tym czasie w PL jeszcze nie było, a chciałem załapać się na dofinansowanie elektryka w DE (mieszkam po obu stronach Odry) + dostać specjalny bonus od MG, które prowadzi dość agresywną politykę biznesową i przebojem wchodzi na europejski rynek.

Po przejrzeniu kilkudziesięciu recenzji MG4, kilku jazdach próbnych i kilku godzinach rozmów z dealerami MG zdecydowałem się na zakup.

W dwa miesiące zrobiłem ponad 5 000 km.
Jeździłem na trasach krótkich i długich, testowałem auto w mieście, na autostradzie, w górach i na leśnych drogach.
Z natury jestem testerem, więc auto lekko ze mną nie ma.

Przez dwa miesiące poznałem kilka słabych punktów tego modelu, ale i pozwoliłem się miło zaskoczyć. I to nie raz.

Chciałbym rozwijać ten wątek i uczciwie opisywać przebieg użytkowania MG4.
Mam nadzieję, że opis moich doświadczeń pozwoli wam lepiej poznać to auto ze wszystkimi jego urokami.
 
Last edited:

nabrU

Pionier e-mobilności
Gratulacje i dawaj jakieś wrażenia (y), bo tu jest wielu takich co opisom z neta z innych krajów nie wierzą, więc może uwierzą z pierwszej ręki.
Sam byłem MG4 zainteresowany kiedyś i miałem jazdę próbną jak się w UK pojawił te 1,5 roku temu. Choć wsyzło inaczej ;). Ale cały czas bacznie ten samochód obserwuję.

Czyli najwyższa dostępna wersja.

Coś Pan lekko fałszujesz ;) Twoja wersja to taka 3 od góry...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Cześć,

jestem Krzysiek.
Od listopada 2023 użytkuję MG4 Luxury 64kWh, z szarym wnętrzem. Czyli najwyższa dostępna wersja.

Auto kupiłem w Niemczech, bo w tym czasie w PL jeszcze nie było, a chciałem załapać się na dofinansowanie elektryka w DE (mieszkam po obu stronach Odry) + dostać specjalny bonus od MG, które prowadzi dość agresywną politykę biznesową i przebojem wchodzi na europejski rynek.

Po przejrzeniu kilkudziesięciu recenzji MG4, kilku jazdach próbnych i kilku godzinach rozmów z dealerami MG zdecydowałem się na zakup.

W dwa miesiące zrobiłem ponad 5 000 km.
Jeździłem na trasach krótkich i długich, testowałem auto w mieście, na autostradzie, w górach i na leśnych drogach.
Z natury jestem testerem, więc auto lekko ze mną nie ma.

Przez dwa miesiące poznałem kilka słabych punktów tego modelu, ale i pozwoliłem się miło zaskoczyć. I to nie raz.

Chciałbym rozwijać ten wątek i uczciwie opisywać przebieg użytkowania MG4.
Mam nadzieję, że opis moich doświadczeń pozwoli wam lepiej poznać to auto ze wszystkimi jego urokami.
Dawaj wady, zalety ma kazdy.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Używasz one-pedal-drive? Czy auto zapamiętuje jego ustawienie czy musisz włączać za każdym razem?
 

paradox

Pionier e-mobilności
Cześć,

jestem Krzysiek.
Od listopada 2023 użytkuję MG4 Luxury 64kWh, z szarym wnętrzem. Czyli najwyższa dostępna wersja.

Auto kupiłem w Niemczech, bo w tym czasie w PL jeszcze nie było, a chciałem załapać się na dofinansowanie elektryka w DE (mieszkam po obu stronach Odry) + dostać specjalny bonus od MG, które prowadzi dość agresywną politykę biznesową i przebojem wchodzi na europejski rynek.

Po przejrzeniu kilkudziesięciu recenzji MG4, kilku jazdach próbnych i kilku godzinach rozmów z dealerami MG zdecydowałem się na zakup.

W dwa miesiące zrobiłem ponad 5 000 km.
Jeździłem na trasach krótkich i długich, testowałem auto w mieście, na autostradzie, w górach i na leśnych drogach.
Z natury jestem testerem, więc auto lekko ze mną nie ma.

Przez dwa miesiące poznałem kilka słabych punktów tego modelu, ale i pozwoliłem się miło zaskoczyć. I to nie raz.

Chciałbym rozwijać ten wątek i uczciwie opisywać przebieg użytkowania MG4.
Mam nadzieję, że opis moich doświadczeń pozwoli wam lepiej poznać to auto ze wszystkimi jego urokami.
ja mam pytanie o zużycie kWh/100km przy ostatnich mrozach? jak się sprawował samochód w mieście i poza miastem. czy klimatyzacja i wentylacja dawała radę? nie występowało roszenie szyb? jak się sprawował tylny napęd na śniegu i lodzie? to na razie tyle ;)
 

chess_m

Fachowiec
Gratulacje i dawaj jakieś wrażenia (y), bo tu jest wielu takich co opisom z neta z innych krajów nie wierzą, więc może uwierzą z pierwszej ręki.
Sam byłem MG4 zainteresowany kiedyś i miałem jazdę próbną jak się w UK pojawił te 1,5 roku temu. Choć wsyzło inaczej ;). Ale cały czas bacznie ten samochód obserwuję.



Coś Pan lekko fałszujesz ;) Twoja wersja to taka 3 od góry...
Jak, ktoś w końcu w PL kupi wersję 78 kWh albo xpower (AWD) to założy swój wątek(i).
@Kriso dajesz ;)
 
Top