tak sobie pomyślałem w kontekście Tesli, że niezrozumiałe jest ustawianie temperatury wewnętrznej w MG4 i nagle mnie olśniło. jeśli Tesla kłamie swoich betatesterów to może w MG też im to przyszło do głowy podejrzewam, że sztuczne zaniżanie temperatury wewnątrz auta jest takim samym wybiegiem jak dane tabletowe w Tesli. po prostu w MG4 dwa modele od dołu nie mają pompy ciepła i grzałki żrą więcej więc wpadli na pomysł aby na wyświetlaczu było np. 25oC a w rzeczywistości np. 22oC. no i finalnie zużycie nie jest nadmierne. ale to może tylko moja teoria spiskowa i się mylęDziś na forum wszedłem w wątek zużycia prądu w Tesli.
I powiem Wam, że cieszę się, że w MG zgadza mi się statystyka z ekranu auta z liczbą pobranych kWh z sieci. (Różnica wynosi jakieś 0,3kWh/100km, i wynika pewnie ze strat na przesyle z ładowarki)