MG4 Luxury 64kWh użytkowanie

chess_m

Fachowiec
Niby tak, ale mój soul też nie ma pompy, garażuje w garażu bez ogrzewania, a zużycie ma daleko mniejsze.
Do tego jest wysokim crossoverem.
A zimy nie ma u nas od 1,5 miesiąca realnie.....
Jasne, tyle że z drugiej strony nie mamy powodów wątpić w statystyki @Kriso .
Dane z 3-4 miesięcy regularnej eksploatacji są raczej bardziej miarodajne niż odczyt zużycia podawanego przez auto podczas krótkiego odcinka testowego.

Nie mam na myśli że MG4 jest wzorcowym przykładem oszczędności ale też nie zużywa pewnie więcej niż podobne auta.

Swoją drogą to Kia (soul, niro) czy Hyundai Kona są raczej zaliczane do aut oszczędnie gospodarujących energią. Już w EV6/Ionic 5 chyba nie jest aż tak dobrze.

Reasumując: MG4 może "palić" nieco więcej niż np twój Soul ale zgodnie z raportem @Kriso tragedii raczej nie ma.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Reasumując: MG4 może "palić" nieco więcej niż np twój Soul ale zgodnie z raportem @Kriso tragedii raczej nie ma.
Pod warunkiem, że Kriso nie eksploatuje swojego MG w sposób którego Ty nie powtórzysz.

U mnie auta raczej dużo palą, bo jeżdżę nimi tak jak benzyniakami (może poza utrzymywaną na trasie prędkością) i mam w pompie ile spali, jeśli miałbym marznąć albo się przegrzewać np.
A tryb eco przeważnie to powoduje.

Dlatego z ostrożności nie zakładam, że powtórzę najlepszy wynik od kogoś innego, wolę zakładać że powtórzy się najgorszy.
 

jarek S

Nowy na Forum
Mam pytanie nie przeszkadza wam próg podczas wsiadania do samochodu. Bo uważam że z tą plastikowa osłona jest bardzo szeroki i wsiadanie graniczy z cudem aby nie urodzić sobie sppdni
 

chess_m

Fachowiec
Mam pytanie nie przeszkadza wam próg podczas wsiadania do samochodu. Bo uważam że z tą plastikowa osłona jest bardzo szeroki i wsiadanie graniczy z cudem aby nie urodzić sobie sppdni
Powiem tak, W zeszłym tygodniu miałem okazję obejrzeć MG4 (Luxury) w salonie PGD w Dąbrowie Górniczej.

Niestety ciagle jeszcze nie mają zarejestrowanej demówki więc przymierzyłem sie do auta stojącego w salonie. O ile z zewnątrz auto robi naprawdę dobre wrażenie (szczególnie w czerwonym lakierze jaki obejrzałem sobie na placu) to w środku podobał mi się średnio.

Także moją uwagę zwróciła szerokość tego progu i nie wiem czy akurat z tego powodu ale odniosłem wrażenie, że wsiadanie do auta było niespecjalnie wygodnie. Nie żebym był przyzwyczajony do wyłącznie wysokich aut (w budzie typu SUV) bo obecnie jeżdżę ciągle Peugeotem 308 w którym też siedzi się nisko, ale samo wsiadanie jak dla mnie jest wygodniejsze niż próby umieszczenia się na fotelu kierowcy MG4.

Trochę szkoda, że nie mieli tej demówki, bo może bym sie do auta przekonał cechami zawieszenia i prowadzeniem, a tak to MG4 wypadło z krótkiej listy mimo naprawę korzystnej relacji cena/możliwości.
Na dotatek małżonka określiła wnętrze jako nieco ponure/brzydal.

Godzinę później wstąpiliśmy do salonu Kia obejrzeć wyprzedażowe Niro-EV (jedną L i dwie XL)
i w porównaniu do MG4 kokpit Niro robił wrażenie super premium. Nawet L wyglądało super a już XL to normalnie bajka :)

Wsiadanie super wygodne, chociaż to już pewnie zasługa innej budy. Fotele w XL (skóra/wentylowane) śliczne i wygodne. Dodając do tego regulację odcinka lędzwiowego (także pasażer) i pamięć ustawień fotela kierowcy to Niro XL w porównaniu do MG luxury wychodzi na auto premium.

Oczywiście nawet w wyprzedażowej cenie jest znacząco droższe ale ten komfort i wygląd kabiny...

O mało jednej z tych XL nie kupiliśmy (jutro muszę odwołać wizytę w Salonie połączoną z wyceną obecnego auta i ew. finalizacją zakupu Niro).
 

p0li

Pionier e-mobilności
dzis w motodzienniku jacek balkan poruszyl ciekawa sprawe w temacie chinskich elektrykow

oddaje glos do studia :)


 

Ev3

Pionier e-mobilności
Godzinę później wstąpiliśmy do salonu Kia obejrzeć wyprzedażowe Niro-EV (jedną L i dwie XL)
i w porównaniu do MG4 kokpit Niro robił wrażenie super premium. Nawet L wyglądało super a już XL to normalnie bajka :)

Wsiadanie super wygodne, chociaż to już pewnie zasługa innej budy. Fotele w XL (skóra/wentylowane) śliczne i wygodne. Dodając do tego regulację odcinka lędzwiowego (także pasażer) i pamięć ustawień fotela kierowcy to Niro XL w porównaniu do MG luxury wychodzi na auto premium.

Oczywiście nawet w wyprzedażowej cenie jest znacząco droższe
Nie jest.
Wersję M mającą wszystko co naprawdę potrzeba, można kupić w tej samej cenie co MG4 z większą baterią i choćby minimalnym wyposażeniem (Luxury 64 kWh).
 

paradox

Pionier e-mobilności
Oczywiście nawet w wyprzedażowej cenie jest znacząco droższe ale ten komfort i wygląd kabiny...

O mało jednej z tych XL nie kupiliśmy (jutro muszę odwołać wizytę w Salonie połączoną z wyceną obecnego auta i ew. finalizacją zakupu Niro).
poczekałbym na EV3. poza tym największa bolączka to napęd FWD
 

chess_m

Fachowiec
Potwierdzam obie bolączki tj FWD i stosunkowo wolne ładowanie ( nawet wyprzedażowo stosunkowo wysoka cena ) ale jak już pisałem byliśmy gotowi to zaakceptować z uwagi na naprawę fajne wrażenia tj. wygląd i poczucie komfortu.

Jednak nieco nieoczekiwanie (pełen spontan) ostatecznie wygrała ...... nieco ponad roczna TM3 SR RWD
(wersja mająca jeszcze normalne wajchy kierunkowskazów i czujniki cofania)

Tak, że narazie ten wątek będę obserwować z nieco wiekszym spokojem :)
 
Top