Chyba masz przestarzałe oprogramowanie, w nowszym pokazuje.Na minus:
- nie pokazuje temp. zewnętrznej /co ciekawe w aplikacji jest/
Trzeba zaktualizować.
Chyba masz przestarzałe oprogramowanie, w nowszym pokazuje.Na minus:
- nie pokazuje temp. zewnętrznej /co ciekawe w aplikacji jest/
Rozmawiałem już z serwisem, czekam na info czy jest możliwość aktualizacji zdalnej. Dla waszej informacji, oprogramowanie z którym otrzymałem samochód:Chyba masz przestarzałe oprogramowanie, w nowszym pokazuje.
Trzeba zaktualizować.
Mam stały fragment testowy w postaci stromego podjazdu /ok. 50 długości/ do domu. Nachylenie ok. 30%. Z reguły nieodśnieżany. W tym roku zima dopisała - śniegu sporo, różne warunki temperaturowe. Porównuję do samochodów, które wcześniej użytkowałem: Skoda Octavia dwie generacje, Skoda Superb, Audi Q5 TFSIe 55 4x4. Audi ze zrozumiałych względów poza konkursem. Skody zakopywały się mniej więcej dwa razy w sezonie /odkopywanie, piasek, itd/. Z MG nie miałem żadnych problemów, bez względu na to czy śnieg był świeży, zmrożony, czy błoto pośniegowe, parę razy było słuchać zadziałanie systemu kontroli trakcji TCS Mam założone opony NOKIAN Snowproof 1 pewnie w dużej części dobra przyczepność to ich zasługa. W poprzednich samochodach męczyła mnie uciążliwa i trudna do opanowania podsterowność. MG jest neutralne i daje mi subiektywnie dużo większe poczucie bezpieczeństwa/ dobry rozkład masy przód-tył/.rozumiem, że miałeś możliwość prowadzenia na śniegu i lodzie. jak się sprawował w tych warunkach tylny napęd? czy samochód pewnie rusza z miejsca i jak się prowadzi? może opiszesz swoje wrażenia?
No tak, ale problemem RWD nie jest jazda pod górkę do przodu, tylko każdy śliski zakręt na drodze...W poprzednich samochodach męczyła mnie uciążliwa i trudna do opanowania podsterowność. MG jest neutralne i daje mi subiektywnie dużo większe poczucie bezpieczeństwa/ dobry rozkład masy przód-tył/.
dzięki za info. to wiele mówi o samochodzie i jego właściwościach jezdnych.Mam stały fragment testowy w postaci stromego podjazdu /ok. 50 długości/ do domu. Nachylenie ok. 30%. Z reguły nieodśnieżany. W tym roku zima dopisała - śniegu sporo, różne warunki temperaturowe. Porównuję do samochodów, które wcześniej użytkowałem: Skoda Octavia dwie generacje, Skoda Superb, Audi Q5 TFSIe 55 4x4. Audi ze zrozumiałych względów poza konkursem. Skody zakopywały się mniej więcej dwa razy w sezonie /odkopywanie, piasek, itd/. Z MG nie miałem żadnych problemów, bez względu na to czy śnieg był świeży, zmrożony, czy błoto pośniegowe, parę razy było słuchać zadziałanie systemu kontroli trakcji TCS Mam założone opony NOKIAN Snowproof 1 pewnie w dużej części dobra przyczepność to ich zasługa. W poprzednich samochodach męczyła mnie uciążliwa i trudna do opanowania podsterowność. MG jest neutralne i daje mi subiektywnie dużo większe poczucie bezpieczeństwa/ dobry rozkład masy przód-tył/.
MG jak pisałem wyżej zaskoczył mnie b. pozytywnie. Temat był szerzej omawiany: https://otoev.pl/test-mg4-jak-tylny-naped-sprawdza-sie-w-zimie-i-czy-lata-bokiem.html Ja mogę to tylko potwierdzićNo tak, ale problemem RWD nie jest jazda pod górkę do przodu, tylko każdy śliski zakręt na drodze...
Jak tam działa?