Przy hamowaniu będzie dokładnie taki sam dramat.Ale Tu masz AWD, to zrozumiałe, że braku przyczepności nie odczujesz tak jak ja w RWD
Nie do końca. Tzn masz rację, że aż tak się nie odczuje, ale nadal będzie czuć, że samochód walczy o trakcję przy kiepskich oponach albo jak jest ślisko, tyle, że po prostu będzie sprawniej przyspieszał, ale już fizyki na zakręcie nie oszukasz. Z ciekawości patrzyłem na to co pokazuje Commander i na pewno do polowy wciśnięcia gazu pracuje wyłącznie tylny silnik. Przedni dołącza dopiero gdy lecisz pełną mocą lub tył traci przyczepność. No i u mnie na Pilot Sport EV na razie zero problemów w deszczu i przy ok 0-3 stopni, które sa przez ostatnie 2 tygodnie.Ale Tu masz AWD, to zrozumiałe, że braku przyczepności nie odczujesz tak jak ja w RWD
Ale Tu masz AWD, to zrozumiałe, że braku przyczepności nie odczujesz tak jak ja w RWD
Tak hamowanie jest najgorsze. Boję sie jechać więcej niż 30 w mieście, bo jak mi sie ktoś na żyletki wepchnie w korku to nie wyhamuje.Przy hamowaniu będzie dokładnie taki sam dramat.
Ps to chyba najlepsza opona drogowa na rynku. Do tego całkiem komfortowa. Z minusów to znika w oczach, i nie jest najcichszą, ale i tak warto.Po sprawdzeniu co jest dostępne w moim rozmiarze z datą produkcji 2025 wybór padł na jedne z tej pary:
Continental UltraContact NXT 235/45 R18 98 Y XL FR
Michelin Pilot Sport 5 235/45 R18 98 Y XL FR
I chyba sie skłaniam ku PS5. Powinny lepiej sobie radzić przy dynamicznym przyspieszeniu.