Michelin e-primacy R18 - na mokrej drodze

pompon

Posiadacz elektryka
Albo mam szczęście, albo opony jeszcze młode i dopiero się zepsują, albo jeżdżę jak dziad :D
Specjalnie dziś w deszczu zwracałem uwagę na choćby najmniejszy uślizg. Nic.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Ale Tu masz AWD, to zrozumiałe, że braku przyczepności nie odczujesz tak jak ja w RWD
Nie do końca. Tzn masz rację, że aż tak się nie odczuje, ale nadal będzie czuć, że samochód walczy o trakcję przy kiepskich oponach albo jak jest ślisko, tyle, że po prostu będzie sprawniej przyspieszał, ale już fizyki na zakręcie nie oszukasz. Z ciekawości patrzyłem na to co pokazuje Commander i na pewno do polowy wciśnięcia gazu pracuje wyłącznie tylny silnik. Przedni dołącza dopiero gdy lecisz pełną mocą lub tył traci przyczepność. No i u mnie na Pilot Sport EV na razie zero problemów w deszczu i przy ok 0-3 stopni, które sa przez ostatnie 2 tygodnie.
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja poprzednio mialem wielosezony Pirelli SF2, 60k przejechane i juz bylo czuc ze nadaja sie do wymiany (SR+)

Teraz myslalem o dwoch kompletach bo wielosezony jednak glosniejsze ale widze ze na polskie warunki gdzie nie mieszkam w gorach chyba nadal trzeba szukac wielosezonow aczkolwiek auta jeszcze nie odebralem a demowka ma nadal Pirelli Pzero
 

Oliviakrk

Posiadacz elektryka

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Po sprawdzeniu co jest dostępne w moim rozmiarze z datą produkcji 2025 wybór padł na jedne z tej pary:

Continental UltraContact NXT 235/45 R18 98 Y XL FR

Michelin Pilot Sport 5 235/45 R18 98 Y XL FR

I chyba sie skłaniam ku PS5. Powinny lepiej sobie radzić przy dynamicznym przyspieszeniu.
Ps to chyba najlepsza opona drogowa na rynku. Do tego całkiem komfortowa. Z minusów to znika w oczach, i nie jest najcichszą, ale i tak warto.
 

Najnowsze dyskusje

Top