Model 3 - finansowanie 0%

solik

Pionier e-mobilności
0.00% RRSO dla Modelu 3 jest dostępne tylko dla wniosków o finansowanie złożonych od 30 kwietnia 2025 r. Tesla poinformuje Cię o dacie udostępnienia pojazdu. Aby skorzystać z tej oferty, należy odebrać samochód w ciągu 7 dni od daty udostępnienia pojazdu. Finansowanie jest dostępne tylko do wyczerpania zapasów.

Leasingodawca: Santander Consumer Multirent Spółka z o.o
 

EU07

Zadomawiam się
Ja się zastanawiam czy leasing 2,5% na Model Y (realnie pewnie 3-4%) jest taką świetną ofertą, jeśli okazałoby się, że Santander Multirent nie pozwala na cesję polisy AC do programu NaszEauto. Weksla in-blanco nie chcę wystawiać, a szkoda byłoby dotacji 30 tys. Przy Model 3 i leasingu 0% dylemat jest mniejszy.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Ja się zastanawiam czy leasing 2,5% na Model Y (realnie pewnie 3-4%) jest taką świetną ofertą, jeśli okazałoby się, że Santander Multirent nie pozwala na cesję polisy AC do programu NaszEauto. Weksla in-blanco nie chcę wystawiać, a szkoda byłoby dotacji 30 tys. Przy Model 3 i leasingu 0% dylemat jest mniejszy.
Już ktoś na forum pisał, że Santander nie pozwala na cesję polisy AC.
 

EU07

Zadomawiam się
Dzięki, musiałem przeoczyć. Napisałem do nich, żeby jeszcze potwierdzić u źródła. Jeśli to się potwierdzi, to prawdziwy koszt takiego leasingu (licząc brak dotacji, gap i opłaty dodatkowe), to będzie przy mojej konfiguracji MY w okolicach 16%. Bez sensu.
 

bano92

Zadomawiam się
Ja się zastanawiam czy leasing 2,5% na Model Y (realnie pewnie 3-4%) jest taką świetną ofertą, jeśli okazałoby się, że Santander Multirent nie pozwala na cesję polisy AC do programu NaszEauto. Weksla in-blanco nie chcę wystawiać, a szkoda byłoby dotacji 30 tys. Przy Model 3 i leasingu 0% dylemat jest mniejszy.
Dlaczego realne 3-4%?
 

EU07

Zadomawiam się
Dlaczego realne 3-4%?
Takie mam doświadczenie. Promocyjne leasingi po zsumowaniu wszystkich kosztów są zwykle nieco droższe niż na ulotce reklamowej. Chyba nawet na tym forum czytałem w którymś wątku, że leasing 0,99% wyszedł komuś chyba 1,5%? Pewnie zależy czy GAP jest w cenie i za jakie rzeczy skasują w ramach tabeli usług dodatkowych.

Swoją drogą, ktoś na Facebooku napisał dziś, że zamówił M3 w ramach promocyjnego leasingu, a przekierowuje do standardowego i Santander nic nie wie. Może po majówce naprawią...
 

Młody

Follow the White Rabbit
Dlaczego realne 3-4%?

Leasingodawcy często nie informują o tym, że wykup wyodrębnili poza te koszty i jak chcesz na koniec zostawić sobie samochód to koszt rosną o wartości wykupu. Przy 1% to ujdzie, ale już przy 10% robi się drogo.

Do tego naliczają różnego typu opłaty za każdą czynność. Powiadomienie o mandacie, aneks w związku np że zmiana adresu czy nazwy. A jak są bezczelni to nie zgadzają się na tańsze zewnętrzne OC+AC i potrafią narzucić swoje za ceną x2 w porównaniu do rynkowej.
 

bano92

Zadomawiam się
Leasingodawcy często nie informują o tym, że wykup wyodrębnili poza te koszty i jak chcesz na koniec zostawić sobie samochód to koszt rosną o wartości wykupu. Przy 1% to ujdzie, ale już przy 10% robi się drogo.

Do tego naliczają różnego typu opłaty za każdą czynność. Powiadomienie o mandacie, aneks w związku np że zmiana adresu czy nazwy. A jak są bezczelni to nie zgadzają się na tańsze zewnętrzne OC+AC i potrafią narzucić swoje za ceną x2 w porównaniu do rynkowej.
Ale to dotyczy każdego leasingu. Nie tylko promocyjnych
 
Top