Model 3 performance właśnie dropnął

Art79mod

Zadomawiam się
Już tyle osób odebrało a jakoś mało wrażeń z jazdy po przesiadce. Była czerwona na tej dzisiejszej lawecie.
 

ml000

Zadomawiam się
Tesla odebrana, ;)
W porównaniu do mojego Performance 2022 nowy model zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Niby ten sam, a jednak zupełnie inny w każdym aspekcie. W skrócie poprawiło się wszystko (wygląd, trakcja, przyspieszenie, wygłuszenie i wiele jeszcze). To zupełnie nowy samochód !!! Bonus 15000 punktów + 20000 kilometrów ważne trzy lata - PETARDA !! ;)
 

Attachments

  • IMG_4262.jpeg
    IMG_4262.jpeg
    1,5 MB · Liczba wyświetleń: 30

gizmen

Nowy na Forum
Wrzucaj zdjęcia jakości poskładania: górne krawędzie drzwi, spasowanie szyb względem siebie (dach oraz słupek B, napisz czy np na kostce czy innym polbruku trzeszczy tak jak pozostałe 3HL.
Czy klapa bagażnika nie odstaje od słupka C?
Nawet na zdjęciach wydaje się że widać inną szparę maski z prawej i z lewej strony...
Moja niestety na kostce trzeszczy :(
 

kswad12

No to z prądem
Już tyle osób odebrało a jakoś mało wrażeń z jazdy po przesiadce. Była czerwona na tej dzisiejszej lawecie.
Odbierałem w środę w zeszłym tygodniu białą TM3P z pierwszej lawety.
Samochód petarda, dzik którym zawieziesz dziecko do żłobka i na wakcje pojedziesz.
Podczas jazdy na ustawieniu zawieszenia standard da się odczuć felge 20", jest dość twardo, natomiast zawieszenie próbuje nie przenosić tego na nadwozie. W ustawieniu sport jest taczka i dziury, nierówności przenosi na całe nadwozie.
Po odbiorze ujawniały się wibracje przy przyspieszaniu od 100 do 140km/h. Po 300 km i upuszczeniu powietrza w kołach do 2,9 bar moim zdaniem wibracje zniknęły.
Auto wyciszone jak złoto, jadąc na autostradzie 140+ żonka już nie naciska żeby zwolnić bo wszyscy zginiemy (wcześniej Audi A4 b8.5 18" już szumy były nieprzyjemne).
Przyspiszenia nawet w trybie standard nie brakuje. W trybie insane urywa głowę co już staje się nie przyjemne w codziennej jeździe.
Nie miałem jeszcze okazji ostrzej pojeździć w zakrętach, ale na 100% auto będzie sobie z tym dobrze radzić.
No I w porównaniu do TM3 HL demo na 18" mamy tutaj wyraźny feedback na kierownicy, gdzie demo było bardzo gumowate.

A jedyne co mi tak średnio siadło to długość foteli z przodu. W audi fotel jest dłuższy (jeszcze ma taki lekko wysuwany element który podtrzymuje pod kolanem) i lepiej podpiera nogi zwłaszcza w trasie. Natomiast trzymanie boczne jest bezbłędne. No i fotel nie jest zbyt szeroki, wiec osoby w większej masie muszą się wpierw przymierzyć do bolidu.

A jeszcze jedno, jak na ten rozmiar opony i na te osiągi to auto jest mega oszczędne. Średnie przy takim kręceniu się wkoło komina pokazuje około 17-18kwh/100km.
 
Top